Tots Sants

La Nit de la Carbassa congrega unes 500 persones a Sant Joan

Una setantena d'actors es van encarregar d'espantar els assistents

| 01/11/2016 a les 14:05h
Arxivat a: Fires i festes, Nit Carbassa, Tots Sants, halloween
Actors que es trobaven a l'escena final de la Nit de la Carbassa a l'interior del Mas Llobet
Actors que es trobaven a l'escena final de la Nit de la Carbassa a l'interior del Mas Llobet | Matías Lozano
Aquesta notícia es va publicar originalment el 01/11/2016 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Petits i grans disfressats de bruixes, zombis, esquelets i tot tipus de personatges terrorífics es van congregar al vespre del 31 d'octubre al Parc Llobet de Sant Joan per participar en La Nit de la Carbassa. Enguany, va ser la 12ena edició d'aquest joc de pistes que fa anys que està consolidat com una de les activitats que reuneix més gent al municipi.

Cada any, el joc de pistes gira entorn a una història relacionada amb Halloween i amb personatges de terror. "Diferents personatges del món del terror envaeixen els carrers, espais i entorns naturals del poble. Fem que els participants es submergeixin en històries que hem creat i adaptat a un recorregut misteriós. És una forma diferent de gaudir de la nit més fosca de l'any", diu la creadora i una de les organitzadores de l'esdeveniment, Yvonne Puig.

Una setantena d'actors repartits entre el Mas Llobet, el Mas Sant Joan, l'Era, i un tram del Passeig del Riu, es van encarregar d'espantar i fer gaudir als 500 assistents que es van ajuntar en grups de 20 persones. "Cada any és un èxit tant de públic com d'actors. Això és el que ens motiva a seguir endavant. Portem dotze anys fent aquest joc de pistes i la resposta de la gent sempre és extraordinària", comenta Puig.

En La Nit de la Carbassa van assistir públic de totes les edats. "És una festa que vénen nens, pares i, fins i tot, els avis. És una activitat que pots compartir amb tota la família, passes por i també hi ha estones que rius", afegeix Puig.

COMENTARIS

Ous
Anònim, 01/11/2016 a les 14:27
+15
-7
No comenteu sobre els brètols que van tirar ous a les façanes pel carrer Major?
Qui ho neteja?
Anònim, 01/11/2016 a les 21:57
+14
-7
Cada any el mateix?fins quan algu es fara carrec de netejar les façanes ? Per que hem de patir que llencin ous?si tant els hi agrada la festa aquesta(que es importada i no nostra)que vagin a llençar ous a casa dels que l'organitzen .
moros
Anònim, 02/11/2016 a les 07:31
+9
-6
I del grupet de moros que anaven amenaçant la gent , escoria , llavors som racistes, doncs si cada dkia mes.
Queixes
Anònim, 02/11/2016 a les 09:04
+5
-5
Aquests que us queixeu del llançament d'ous, us heu queixat a l'ajuntament?
Mentre el consistori no tingui queixes oficials, o denuncies a la Policia Local, no podran fer gran cosa. Tal com està ara no poden pas prohibir-lo de forma objectiva per evitar aquestes bestieses. O pressionar per modificar el funcionament i evitar el llançament d'ous.
no es una queixa ,es impotència
Anònim, 02/11/2016 a les 12:00
+5
-4
i de que serveix anar a posar una denúncia a l'ajuntament si l'any que ve tornaran a fer el mateix.millor seria fer la ''festa'' a un lloc tancat i deixar que es llencin ous entre ells .jo cada any estic a l'aguait de que no em llencin ous perquè si ho fan alguna vegada se'ls empassaran amb closca i tot.
a no es una queixa ,es impotència
Anònim, 02/11/2016 a les 17:16
+3
-3
Si hi ha prou queixes, i si aconsegueixes que els teus veïns també en posin, i sobretot si poseu denuncia a la urbana, potser els posaran impediments administratius, sobretot pensant que tenim algunes eleccions a la vora i si veuen prou quantitat de queixes comptaran vots perduts.
L'altre és que ens agrada molt queixar-nos, però no posar solucions.
impotència i falta d'educació
Anònim, 02/11/2016 a les 18:38
+3
-3
que passa si es llancen ous a la casa de l'alcalde o dels regidors llavors posaran remei? caldrà fer denúncia ? si s'agafa als que han llençat ous i son menors,se'ls pot fer netejar el que han embrutat?si es parla amb els pares haurem de sentir allò de: tots hem estat joves?i si es diu als pares d'aquests brètols que els eduquin en el respecte o que la propera vegada potser seran les seves façanes les que hauran de netejar.
Vots negatius davant l'evidencia?
Anònim, 07/11/2016 a les 16:31
+0
-1
M'imagino que els que han votat en contra son els incivics i organitzadors.