La campanya «Et porto al cor» segueix captant adeptes per potenciar el turisme a Manresa

Més de mig miler de persones van assistir, durant el cap de setmana, a la visita als principals espais patrimonials de la ciutat

Redacció
19 d'octubre del 2016
Actualitzat a les 10:58h
Un total de 513 persones van participar el cap de setmana passat en les jornades de portes obertes gratuïtes organitzades a Manresa per donar continuïtat a la campanya promocional "Et porto al cor", que es va engegar fa uns mesos amb l'estrena del vídeo de Manresa amb la cançó "La llum que portes dins", de Gossos.

Els espais visitats van ser la Seu (220 persones), el Carrer del Balç (156 persones), l'Espai 1522 (77 persones), el Museu de la Tècnica (52 persones), la Cova de Sant Ignasi (30 persones) i el Museu Comarcal de Manresa (28 persones).

Les activitats vinculades a la campanya "Et porto al cor" per posar en valor la marca "Manresa, cor de Catalunya" es van iniciar divendres passat amb la presència de la periodista Mònica Terribas i el seu equip, que es van instal·lar al teatre Kursaal per emetre en directe El Matí de Catalunya Ràdio, amb centenars de persones de públic i amb nombrosos continguts del territori.

Durant el cap de setmana, a banda dels itineraris i visites guiades pels principals elements patrimonials, desenes de persones van participar també en els actes de la Manresa Solidària, especialment la Fira d'ONG a Sant Domènec, així com en les diferents activitats incloses dins la programació del  festival literari Tocats de Lletra.