La nova campanya de Caixa Manresa enaltirà la 'diferència'

La campanya reforça el posicionalment iniciat fa uns mesos, que porta per lema “Ser gran no és qüestió de mida”.

Redacció
18 de juny del 2009
“Ser diferents no és una casualitat” és el lema de la nova campanya d’imatge corporativa que Caixa Manresa llança a partir d’avui. La campanya té com a eix principal comunicar la seva manera de ser, les raons que la diferencien i que fan que estigui bem posicionada malgrat el complex entorn econòmic. Fruit de l’esforç de la seva gent i d’una bona gestió, Caixa Manresa continua obtenint bons resultats, i és una de les entitats que més aporta a l’Obra Social, la raó de ser de l’entitat.

La campanya que s’inicia avui reforça el posicionament comunicat fa uns mesos, que duia per lema “Ser gran no és qüestió de mida”. Ara s’inisisteix en el fet que la gestió permet que es mantingui com una entitat sòlida, i que això no és casual, perquè no hi ha res que sigui una casualitat.

A la campanya es recorda que Caixa Manresa ha fer realitat grans projectes, com Món Sant Benet o la Fundació Alícia, i que dóna ajuts socials a més de mil entitats, a més de ser una de les caixes catalanes que més percentatage de resultats dedica a l’Obra Social. També fa referència als ajuts que ha donat fins ara a més de 5.000 estudiants universitaris i a l’¡mpuls a noves càtedres d’investigació por potenciar la recerca. En el capítol més estrictament econòmic, Caixa Manresa té un dels índexs de morositat més baixos de l’estat, i ha rebut nombrosos premis pels fons d’inversió.

Caixa Manresa insisteix que ser gran no és una qüestió de mida, sinó, com es diu a la campanya, “de fer grans obres, de donar grans oportunitats, i de fer una bona gestió”.

Campanya multiexecucional
La campanya que avui arriba a les oficines, va molt més enllà. És una campanya multiexecucional que té molt en compte les persones que treballen a l’entitat. També es vol fer arribar aquest missatge a través de diferents canals: premsa, ràdio, internet, així com també reforçar-la amb la presència d’actes organitzats per l’entitat i en la documentació preparada per a clients.