30
de setembre
del
2016
Actualitzat
a les
12:02h
L'Ajuntament de Manresa, amb el suport de la Generalitat i el Servei d'Ocupació de Catalunya ha organitzat, per proper dimarts 4 d'octubre, un seminari destinat a explicar les possibilitats que la campanya Manresa 2022 pot aportar a la comercialització pel sector agrícola del Bages, que es durà a terme a les instal·lacions de l'Escola Agrària de Manresa (FUB).
La xerrada, que començarà a dos quarts de nou del matí i tindrà una durada de dues hores, anirà a càrrec de Jaume Biarnés, cuiner i responsable del departament de Patrimoni Agroalimentari de la Fundació Alícia.
En el seminari, doncs, es parlarà de com articular una relació eficaç entre pagesos i restauradors i de com aplicar mètodes d'I+D al camp, per tal de fer front a les demandes del consumidor actual i de posicionar-se en un producte diferencial davant dels competidors de producció massiva en un mercat cada cop més lliure.
L'estratègia 2022 és un dels principals projectes de dinamització turística de la comarca i ha aconseguit aglutinar els esforços del sector de la gastronomia. A més, un dels objectius prioritaris d'aquest projecte és posar en valor el producte del territori aprofitant la promoció del camí ignasià i l'augment d'afluència de visitants d'arreu a Manresa.
La xerrada, que començarà a dos quarts de nou del matí i tindrà una durada de dues hores, anirà a càrrec de Jaume Biarnés, cuiner i responsable del departament de Patrimoni Agroalimentari de la Fundació Alícia.
En el seminari, doncs, es parlarà de com articular una relació eficaç entre pagesos i restauradors i de com aplicar mètodes d'I+D al camp, per tal de fer front a les demandes del consumidor actual i de posicionar-se en un producte diferencial davant dels competidors de producció massiva en un mercat cada cop més lliure.
L'estratègia 2022 és un dels principals projectes de dinamització turística de la comarca i ha aconseguit aglutinar els esforços del sector de la gastronomia. A més, un dels objectius prioritaris d'aquest projecte és posar en valor el producte del territori aprofitant la promoció del camí ignasià i l'augment d'afluència de visitants d'arreu a Manresa.