29
de gener
del
2016
Actualitzat
el
31
de gener
a les
18:58h
La manresana Neus Comellas ha assumit la direcció comercial de les emissores de Catalunya Ràdio, en substitució de Lluís Carrasco, i manté la responsabilitat corporativa que tenia fins ara en l'àmbit del Desenvolupament de Negoci Publicitari. Des de la seva incorporació a la CCMA l'any 2005, Comellas ha estat directora comercial de TV3 i, posteriorment, directora comercial corporativa.
Actualment era responsable de Nou Negoci i Desenvolupament Comercial. També havia estat Directora de ServeiClient i cap de planificació de mitjans a Media Planning Grup (actualment Havas Media), entre el 1990 i el 2005. És Llicenciada en Ciències de la Informació per la UAB, en l'especialització de Publicitat i RRPP, i Màster en Gestió ì Direcció d'empreses de comunicació per IESE.
El nomenament de Comellas es fa en el marc de la renovació de l'àrea de Comercial i Màrqueting la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), que dirigeix Carles Manteca, per avançar en un nou model de gestió de la publicitat i les marques, reforçar la competitivitat de TV3 i Catalunya Ràdio i potenciar-ne les sinergies. A més, la nova estructura ha d'enfortir el posicionament estratègic de la CCMA davant dels reptes actuals del sector, optimitzar els recursos a tots els nivells per millorar l'eficiència del grup, simplificar-ne la gestió organitzativa i agilitar la presa de decisions.
Actualment era responsable de Nou Negoci i Desenvolupament Comercial. També havia estat Directora de ServeiClient i cap de planificació de mitjans a Media Planning Grup (actualment Havas Media), entre el 1990 i el 2005. És Llicenciada en Ciències de la Informació per la UAB, en l'especialització de Publicitat i RRPP, i Màster en Gestió ì Direcció d'empreses de comunicació per IESE.
El nomenament de Comellas es fa en el marc de la renovació de l'àrea de Comercial i Màrqueting la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), que dirigeix Carles Manteca, per avançar en un nou model de gestió de la publicitat i les marques, reforçar la competitivitat de TV3 i Catalunya Ràdio i potenciar-ne les sinergies. A més, la nova estructura ha d'enfortir el posicionament estratègic de la CCMA davant dels reptes actuals del sector, optimitzar els recursos a tots els nivells per millorar l'eficiència del grup, simplificar-ne la gestió organitzativa i agilitar la presa de decisions.