Homs: «Per millorar la C-55 ens cal un estat independent»

El cap de llista de Democràcia i Llibertat per al 20-D s'ha trobat amb dones emprenedores de Manresa aquest dilluns

, Manresa | 30/11/2015 a les 21:57h
Arxivat a: Política, C-55, DEIM
Aquesta notícia es va publicar originalment el 30/11/2015 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

Francesc Homs, al final de l'acte, parla amb una de les assistents a la trobada. Foto: Pere Fontanals


El número 1 de la candidatura Democràcia i Llibertat, la llista amb la que Convergència concorre a les eleccions al Congrés aquest proper 20 de desembre, Francesc Homs, ha estat aquest dilluns a l'Espai Rubiralta de Manresa on ha assistit a una trobada amb membres de les Dones Emprenedores Innovadores de Manresa (DEIM), que estava tancada a la premsa.

Al final de la trobada, el que havia estat Conseller de la Presidència ha assegurat als mitjans que la Generalitat té el "compromís d'anar millorant la C-55, però el pressupost no acompanya". En aquest sentit ha afirmat que "si haguéssim pogut disposar de la famosa addicional tercera, millores com la de la C-55 ja les haguéssim pogut cobrir" llavors "des de la pròpia Generalitat". Homs ha afegit que malgrat "que alguns ens acusen de victimisme", els greuges de l'Estat cap a Catalunya "es fan molt evidents en les infraestructures". "Això s'ha de millorar des d'un punt de vista estructural", ha conclòs, "disposant d'un Estat independent, d'un Estat propi".

Quant a la trobada, el candidat ha destacat que les assistents ha mostrat "especialment" la seva preocupació pel rumb que segueixen les negociacions amb la CUP.

COMENTARIS

Sempre hi han excuses
Vinga home! , 30/11/2015 a les 22:17
+19
-4
Abans era el PP, ara l'independencia, demà.... Sempre tenen excuses aquests. Quina pena de polítics que tenim. Això sí l'Autopista ni tocar-la.
no més mentides, enganys i favors a la concessionària.
PLATAFORMA CIUTADANA NO MÉS MORTS PER LA C-55, 30/11/2015 a les 22:33
+41
-3
No volem més mentides ni preses de pèl, farts/es que ens prenguin per imbècils/es. El 23 de desembre aquesta carretera farà 41 anys i ja va néixer petita, ara que no ens vingui amb sopars de duro. S'han fet carreteres i autovies del no res, quilometres i quilometres d'asfalt a Catalunya, i la C-55 amb 105 morts tant sols compatibilitzats des de l'any 2000 continua igual. Si volen continuar regalant milions en bonificacions a Ferrovial/Abertis (Autema) és una altra cosa, amb aquests diners malbaratats en pocs anys hauriem tingut una carretera en condicions.
Quina "jeta"
D.R., 30/11/2015 a les 22:38
+22
-2
Aquest Homs té una cara impressionant. No té vergonya !!
Demagoc
Anònim, 30/11/2015 a les 23:18
+19
-2
Sr. Homs, quantes autovies hauriem pagat amb que el senyor Pujol ha defraudat?

Si us plau, no ens insulti la intel·ligència i governi, que és el que te fer.
Voteu-me successivament i fins l'infinit
Anònim, 30/11/2015 a les 23:45
+14
-2
L'independentisme convergent és només un esquer electoral per captar vots. Sempre demanen que se'ls voti per tal que siguin forts i per fer coses que mai acaben fent. El pacte fiscal, la consulta d'autodeterminació "amb o sense les lleis espanyoles", el procés d'independència acordat amb Espanya i la UE...
Jajajajajajjaja
Anònim, 01/12/2015 a les 00:11
+14
-2
Jajajajajajajajajajaja

Que en son de divertits aquests de CorrupCIU!
El millor és
Anònim, 01/12/2015 a les 07:44
+1
-9
Continuar a España. 16000 milions per any diuen bye bye. Es podrien fer unes quantes C55...
i de la "prorroga", que no en parles, embaucador ??
Anònim, 01/12/2015 a les 08:53
+14
-5
Sr. Homs, Sr. Artur Mas (i amb el vist-i-plau de ERC):

Ens poden explicar per que en la vostra darrera legislatura vareu PRORROGAR la concessió a AUTEMA, quan ja havia finalitzat i havia de començar a ser de titularitat publica i pasar a ser gratuita ??

Sou una colla de lladres i mentiders, començant pels Pujol's i acabant per Junts pel NO !!
No tenen vergonya
Anònim, 01/12/2015 a les 10:05
+13
-3
Es de poca solta la resposta del Sr. Homs. Si s'ha de esperar a que siguem independents ho tenim clar. Esteu lligats pels coll..... per la concesionaria de la autopista.
Homs ves a cagar!
Fart, 01/12/2015 a les 10:19
+14
-2
Homs, amb el que s'ha defraudat a Catalunya, tindriem molt de fet
a les carreteres.
Deixat de donar culpa a Madrid, i mireu-vos el melic

Homs, aneu a cagar!
Fas Pena Oms!
Jordi de Manresa, 01/12/2015 a les 11:33
+16
-2
Quina pena que arribes a fer, Oms! Durant 40 anys de democràcia, la Generalitat no ha millorat en res la C55, i ara surts amb que fa falta la independència. El que ens fa falta es fer-te fora tu i els centenars de corruptes que invadiu tots els llocs de treball de la Generalitat!!!
Mentrestant, on és l'alcalde de Manresa, els del Bages, Berguedà, Consells Comarcals, Diputaciö, ...? Tots cobrant sous generosos, fent gala de una ineptitut i una cobardia majúscula, callats mentres es repeteixen els accidents, ferits i desgraciadament morts....
per i de la "prorroga", que no en parles, embaucador ??
Geroni, 01/12/2015 a les 11:51
+16
-6
El que dius no és veritat, en cap moment s'ha acabat la concessió. Aquesta va ser concedida a Ferrovial el 30 de desembre de l'any 1986 per 35 anys, s'hagués acabat l'1 de gener de l'any 2022. Però amb l'excusa del poc transit l'any 1993 es va ampliar la concessió 15 anys més, s'acaba el dia 1 de gener de l'any 2037.
Gràcies Sr Homs
Carme Sala, 04/12/2015 a les 20:59
+0
-0
Moltes gràcies sr Homs per les seves paraules ¡¡¡
Ara s'ha fet efectiu el que el Ramon Lobo va dir: No esperis mai res de talent del que és estúpid ...i els tornarem a votar ¡¡