La Festa de l'Arbre Fruiter clou la Festa Major de Moià

Ha estat presidida pel degà Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna-URL, Josep Gallifa

| 18/08/2015 a les 09:47h
Arxivat a: Fires i festes, Festa Arbre Fruiter, Festa Major Moià
Aquesta notícia es va publicar originalment el 18/08/2015 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

El doctor Josep Gallifa, president de la festa, dirigint-se al públic. Foto: CIC Moià


Moià ha viscut aquest dilluns la Festa de l'Arbre Fruiter com a colofó de la Festa Major que ha viscut la darrera setmana. La presidència enguany ha correspost al doctor moianès Josep Gallifa i Roca, degà Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna-URL. A la tarda s'ha fet la recepció a l'Ajuntament, posteriorment a la Plaça de Sant Sebastià el president de la festa ha plantat una noguera, i, seguidament, amb comitiva encapçalada pel pollo, grallers i gegants, les autoritats s'han dirigit al parc on ha continuat la tradicional festa.

Una breu benvinguda a càrrec de Ramon Tarter, ha continuat amb el recital de lectures a càrrec del Grup de lectura de l'Esplai de Moià. S'ha concedit el premi Francesc Viñas a la virtud i el civisme, s'ha fet l'homenatge a la vellesa, s'han lliurat els premis del Concurs de dibuix infantil Miquel Lerín – Maria Vilardell.

L'actuació musical pel Grup de Música del Campus Musical de Juventuts Musicals de Moià, ha precedit el parlament del doctor Josep Gallifa i la cloenda amb la interpretació de l'himne de l'arbre fruiter
 

COMENTARIS

anonim
Anònim, 18/08/2015 a les 12:11
+23
-13
dons jo li donaria el premi de l'incivisme a l'ajuntament de moià,molt dir a la festa de ll'arbre i tenim el poble fet un fastic....porten molts dies sense recollir les escombreries i tots els contenidor estan a vessar....sense contar amb les pudors i el perill de fer-se mal, dons hi han vidres trencats,llaunes,de tot i mes.
Entenc tambe molt be que no tota la culpa es d'ells si no de la gent..pero si que podrien posar me enfasi en la neteja diaria de la nostre "real i il.lustre vila de Moià".


Al asidu dels comentaris
Anònim, 18/08/2015 a les 16:20
+3
-23
Sempre encetes els
comentaris en negatiu. I aquesta vegada tens raó, però si algun dia pots fer un comentari en positiu prova-ho a lo millor et sens feliç. De bon rotllo!!!!
Ajuntament recolliu les escombraries que s' ha acabat la festa Major
a tot arreu
Anònim, 18/08/2015 a les 17:18
+1
-14
Per desgràcia això de les festes al carrer (que estan molt bé)comporten els mateixos problemes, a Moià hi a tot arreu.
Molts pobles ara a l' estiu veuen duplicada i triplicada la seva població, amb els mateixos recursos de tot l' any, afronta el problema. I un cosa a part com molt bé deies la gent es porca amb ganes. Que hi farem, visca la festa major (de tot arreu).
anonim
Anònim, 18/08/2015 a les 23:35
+17
-7
a l'asidu sòc l'anonim, es la primera vegada que escric i la ultima.

perdona si t'he molestat per la meva opinió.
soc molt i molt feliç.

tinc un fill petit que te problemes respiratoris, i ens van recomanar venir a moià un poble molt saludable...
portem mes d'una setmana amb els contenidor plens a vesar devant de casa,he anat a l'ajuntament varies vegades,no han fet res..aqueste festes s'agravat el problema amb la massificacio de gent..ho hem entes, pero no ho compartim....

saps que?despres de pensar-ho be he perdut part del meu estimat temps amb tu...

perdona'm un altre cop..

ADEU

INCAPACITAT D'ACCEPTAR CAP CRÍTICA. I hi ha més incivisme
Anònim, 19/08/2015 a les 11:22
+12
-7
El comentari de "sempre negatiu" amb el que responen alguns a qualsevol crítica, és un reflex de la situació política a Moià, on farts de les maneres del Senyor alcalde-diputat nacional i provincial,vicepresident de la Diputació, president del Consell Comarcal, president del Consorci del Moianès, i empresari que dóna feina a molts moianesos, (Super-Dionís segons l'acudit de ManresaInfo i "més guapo que un Sant LLuís", segons Regió7) que va provocar que dimitissin els regidors de d'Entesa (ex ERC-MAP) la passada legislatura, acabant de regidora la número 13 de la llista, i que la majoria de forces van desistir a presentar-se.
Sort va haver-hi que el Joan M Navarro (abans Entesa i ERC-MAP) volgués encapçalar la llista de CiU que sinó apareix ell, no es presenten.
I el fet és que molts carrers Moià estan deixats, plens de sots i bruts. I donat que la majoria de dies no hi policia municipal (tres estan de baixa i no volen patrullar en solitari a la nit) aquests últims mesos l'incivisme de certs conductors, el campi qui pugui a l'aparcar o el saltar-se el semàfor de la carretera C-59 a l'Institiut, la piscina i el Club Esportiu en vermell s'ha convertit en habitual.
Incivisme ciutadà i incivisme polític
Anònim, 19/08/2015 a les 13:34
+3
-17
És veritat que per les vacances de part de la brigada municipal i per manca de recursos algunes parts de Moià estan més brutes, però de la mateixa manera que els forasters i pixapins tenen dret a venir a Moià a carregar piles, com diuen ells, la gent de Moià té dret a fer vacances. Que algun dia no s,hagi recollit les escombraries en algun sector degut a que hi ha molta més gent no és incivisme. Sí que és incivisme no acceptar que s,han perdut les eleccions i abocar merda des de la xarxa cap els que van rebre la confiança de la gent per governar.
ANONIM
ELS IMPORTOS, 22/08/2015 a les 18:58
+0
-0
SEGUR QUE ALS VOLTANS DEL DOMICILI DEL SUPERDIONIS I CIA ESTAT TOT BEN NET I POLIT...

JO TAMBE PAGO ELS IMPOSTOS....I NO HEM SERVEIX PER RES,,,,
VERGONYA
Anònim, 01/09/2015 a les 19:43
+2
-1
QUINA Vergonya q els de moià us tireu les deixalles per el cap...mare de deu..tots aquests q escriviu comentaris,deixeu anar un tuf de gelos i enveja q es massa. us podrieu ajutar i fer una llista per les municipals ..ah!no! es fa mes per moia deixant comentaris aqui que no pas ajuntant forces i tirar el poble endavant..!
au va!