Davant de Jazztel, d'home-anunci reclamant la seva línia

Àngel fa dos dies que es manifesta davant de la botiga de la carretera de Vic perquè ni l'instal·len el fix, mòbil i internet que té contractat, ni deixen que es doni de baixa del servei

Pere Fontanals
22 de maig del 2015
Actualitzat a les 14:19h
L'Àngel pel davant i pel darrera amb la seva protesta.
L'Àngel pel davant i pel darrera amb la seva protesta. | Manresainfo.cat

L'Àngel pel davant i pel darrera amb la seva protesta. Foto: Manresainfo.cat


Des d'aquest dijous hi ha a la porta de la botiga de Jazztel de la carretera de Vic de Manresa un home, Àngel, que amb cartells d'home-anunci protesta contra el que entén com "una presa de pèl" de la companyia telefònica. Àngel ha explicat a Manresainfo.cat que el passat 27 d'abril va contractar en aquesta botiga la línia fixa de casa, l'internet i el mòbil, i que després d'un mes, el més calent és a l'aigüera.

Àngel recorda que quan va contractar el pack ja el van advertir que en comptes dels 3 dies habituals d'espera, "trigarien 15 dies per la vaga dels tècnics de Movistar". Quan van passar els 15 dies es va queixar a la botiga, i la mateixa tarda el trucaven de la companya informant-lo que no patís perquè "li descomptarien de la factura tots aquests dies", o sigui que "a sobre pretenien cobrar-me", s'exclama Àngel. Després a la botiga li van assegurar que en una setmana ho tindria tot instal·lat, però va arribar el dia i ningú no va anar a casa seva a instal·lar-li res. A més a més, des de Jazztel es neguen a cursar la baixa del contracte "perquè té permanència" i no poden fer-ho sense penalitzar-lo.

Va ser llavors, aquest dijous, quan amb dos cartells casolans en que mostra la seva queixa va anar a la botiga i els va fixar a la façana. Els empleats van trucar a Mossos, que van identificar el manifestant "amb total correcció" i el van informar que no podia penjar cartells a la façana de l'establiment. Sense pensar-s'ho, l'Àngel es va construir un peto a mode d'home anunci i es troba des de llavors caminant amunt i avall davant del comerç amb els cartells a sobre.

Àngel ha volgut deixar clar a Manresainfo.cat que comprèn i se solidaritza amb la vaga dels treballadors de Movistar, i acusa a aquesta i a Jazztel de no fer el que toca per oferir un servei acurat als seus clients. Mentrestant, l'Àngel, que es troba a l'atur i insisteix en que tenir internet és bàsic per accedir a llocs de feina o a l'INEM, ha d'aguantar "com els dependents es riuen de mi des de l'interior de la botiga de Jazztel".