L'actual portaveu d'Entesa a Moià serà el proper cap de llista de CiU al poble

Joan Maria Navarro ha format part d'aquesta llista d'independents que ha estat la més crítica i bel·ligerant amb la gestió de l'ajuntament que van fer els nacionalistes durant els governs de Montràs

| 18/03/2015 a les 23:06h
Especial: Municipals 2015
Arxivat a: Política, Entesa per Moià, Municipals 2015, CiU
Aquesta notícia es va publicar originalment el 18/03/2015 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

Joan Maria Navarro, al costat d'Artur Mas, amb altres membres de CiU Moià, al Parlament. Foto: CiU


Finalment, CiU Moià ha aconseguit bastir una llista per presentar a les eleccions municipals del 24 de maig. I amb sorpresa inclosa. L'actual portaveu del grup d'Entesa per Moià a l'Ajuntament, Joan Maria Navarro, serà el cap de llista de la formació nacionalista que, excepte sorpresa d'última hora, serà l'única que li discuteixi l'alcaldia ERC que presentarà de cap de llista l'actual alcalde, Dionís Guiteras.

A primers d'any Entesa per Moià ja va anunciar que no es presentaria a les properes eleccions a l'entendre que la funció per la que s'havia creat la llista ja s'havia completat amb la desaparició de l'anterior alcalde Josep Maria Montràs, curiosament de CiU. Ara, el portaveu de la formació que ha tingut una posició més bel·ligerant contra la manera de fer de CiU mentre va tenir l'alcaldia de Moià, anirà de número 1 d'aquesta llista. Fins i tot han resultat molt crítics durant aquesta legislatura a l'hora d'investigar a fons les actuacions dels anteriors governs municipals. Entesa va ser la segona força més votada a Moià en les eleccions de 2011, molt a prop de l'AraMoià de Dionís Guiteras.

Segons ha informat CiU, a la llista, darrera de Joan Maria Navarro, hi anirà l'actual regidora i portaveu dels nacionalistes a l'ajuntament, Maria Tarter, de número 2. Les següents persones de la llista seran persones independents de Moià, que han fet arribar les seves inquietuds pel poble.

Precisament, aquest dimecres les persones que encapçalaran la candidatura s'han reunit amb la direcció nacional de Convergència, i més tard han compartit una estona amb el President Artur Mas per explicar-li el nou projecte, aprofitant la sessió del Ple del Parlament de Catalunya.
 
CiU Moià vol d'aquesta manera iniciar "un nou projecte", que sigui "alternativa" a l'actual govern de l'Ajuntament, i incidir en els assumptes municipals de Moià i també incidir en la gestació de la nova comarca del Moianès, amb la voluntat de ser una candidatura que actuarà de "forma col·legiada" i que vol crear "sinèrgies positives" amb la resta de pobles del Moianès.
 

COMENTARIS

Buf
Anònim, 19/03/2015 a les 05:47
+12
-10
Em punxen i no em treuen sang. L'ambició i desesperació fan estranys companys de viatge.
Segons la foto i la notícia, sembla que la Plataforma Moià diu Prou, després de la OPA que fa quatre anys va fer a l'antic MAP, ara la fa a CIU.
El Guiteres es deu fregar les mans
la màfia sempre guanya
Anònim, 19/03/2015 a les 08:59
+11
-12
Després de mes de 20 anys saquexant Moià fent servir al Montrås per aquesta feina, van apoiar el Dionís per no pendre mal i ara troben un etern aspirant a alcalde que ha anat amb CiU, PSC, MAP i Entesa i ara torna a la casa del pare després de muntar Moià diu Prou i queixar se públicament oel saqueix del poble.

Cicle tancat i els moianesos tornar a votar els de sempre. Espero que almenys li agraeixin al Dionís quan perdi les eleccions; els serveis prestats a la causa durant 4 anys.
Petita història d'un politic
Anònim, 19/03/2015 a les 09:18
+13
-11
Qui va ser regidor d'hisenda amb en Montràs, i per tant co-responsable de la situació econòmica de Moià, es va convertir en el flagel•li de CiU al principi d'aquesta legislatura, precisament per la situació econòmica de Moià. Per això va nàixer Entesa per Moià.
La Plataforma Moià Diu Prou va sorgir al voltant de MAP-ERC, també per fiscalitzar la gestió econòmica del govern de CiU. Qui va ser regidor d'hisenda amb en Montràs també va ser regidor per MAP-ERC.
Després l'enemic va passar a ser l'actual alcalde, concretament per no ser prou bel•ligerant amb la gestió econòmica de Montràs. De fet l'associació Moià Deute es va crear per gent del seu grup davant la, segons ells, connivència de l'actual ajuntament amb els anteriors gestors.
Molta gent ja deu saber de qui parlo. De l'actual portaveu d'Entesa i futur cap de llista per CiU.
Bon gestor?. No ho sé.
Coherent?. Opineu......
Veure per creure!!!!



A CIU MOIÀ
Anònim, 19/03/2015 a les 09:42
+13
-10
s'havia de fer llista si o si. Molt desesperats estaveu per trobar un cap de llista, ja el teniu. Demostreu que la coherència no va amb vosaltres, jo, de fet ja ho sabia.
no, no i no
Anònim, 19/03/2015 a les 11:18
+9
-10
¿I qui us fa votar CIU, deprés del merder que teniu?
REGIDORS
JP, 19/03/2015 a les 15:09
+0
-3
Hola! Ja tinc la solució! Tots els que no esteu d'acord en RES!!! us podeu presentar a l'ajuntament i treballar per Moià!! I gracies!!
on sou
Flipo, 19/03/2015 a les 15:28
+2
-4
Veig que tots aqueslls que escriviu assiduament des de l'oposició a Ara Moià, criticant que el Dionís li fa el joc a CIU ara heu emmudit de cop.
flipant !!!!
CIU O ARA MOIA?
Anònim, 19/03/2015 a les 17:11
+2
-4
Qui creieu que guanyarà?
Creieu que un equip de CIU amb gent completament nova pot aprobar-se a ARA MOIÀ? o inclus, guanyar-lo?

obro debat!
Vull un canvi
Un decebut d'ERC, 19/03/2015 a les 17:13
+4
-3
L'actual alcalde no deu haver despertat gaires simpaties. S'alien els dos partits ara a l'oposició.
CiU o AraMoià?
Anònim, 19/03/2015 a les 18:17
+2
-4
Continuo el debat
A Moià tots la gran majoria de gent que cada quatre anys acostumen a anar a votar disciplinadament sempre voten CiU. Només hi va haver una excepcíó fa quatre anys, però ara es molt probableque tots els vots de CiU que van anar a AraMoia, tornin a CiU i per tant, després de més de 30 anys d'entrar a l'ajuntament per primera vegada el Navarro sigui el nou alcalde.
Encetant debat
Anònim, 19/03/2015 a les 18:25
+2
-5
Jo crec que CiU amb noves cares té possibilitats. I de fet ja era hora que CiU Moià busqués nova gent. A mi la Maria Tarter em sembla molt competent. Vull veure la llista que fan.
Al de CIU o AraMoià
Anònim, 19/03/2015 a les 19:36
+1
-3
Tu flipes oi?
Tot pot ser
Capità enciam, 19/03/2015 a les 20:27
+2
-4
Convergència a Moià ho té difícil. Però el Navarro i la Tarter són competents i coneixen l'Ajuntament.
canvi
Anònim, 19/03/2015 a les 21:16
+1
-5
Doncs si s'ha enemistat amb tothom, si té els cacics del poble en contra, a sobre governava en minoria, i ha aguantat 3 anys podent reduir el deute com ho ha fet, en Dionís deu ser un crac.

MAP+CIU+Moià diu Prou+CUP Tots contra el Dionís!
Gent nova? va home va!
Quins estranys companys de viatge!
falta de dignitat
Anònim, 19/03/2015 a les 22:12
+7
-3
Com podem creure i confiar amb una persona , amb tan poca coherència que critica fins a morir un partit polític i després es presenta com cap de llista, per aquet mateix partit . Primer a de ser coherent amb las seves idees per que la gent cregui ell, fa perfer-te per perdre una bona quantitat de votants. “Visca la falta de dignitat”
Navarro on vas?
Anònim, 19/03/2015 a les 23:54
+2
-3
Viure per veure
Competents???
Anònim, 20/03/2015 a les 06:47
+3
-2
Juas, juas, juas... Conpetents... Juas, juas
Ara tindrem el victimisma i l'hipocrecia junts, per sort a la oposició
Dos grups que namès s'han menyspreat, i que no han fet cap cosa constructiva en als ultims anys.
Si treuen mès de un regidor, me la tallo i amb faig monja
La nova llista té experiencia? En posar entrebancs potser si.
Anònim, 20/03/2015 a les 09:20
+4
-3
La competència dels nous companys de viatge la podem veure a les actes dels plens dels últims anys. Busqueu propostes, iniciatives o qualsevol activitat de govern proposada per ells ( CIU - ENtesa) per millora la situació catastròfica de Moià. Mara meva si aquests ens arribessin a gobernar. Si fos per ells encara estariem generant deuta i segurament ja ens haurien intervingut l'Ajuntament. En Dionís ha gobernat amb minoria, els regidors d'Ara Moià han treballat de valent (sense cobrar) portant entre sis tot el cartipàs, els resultats crec jo que són molt bons. En fi els resultats canten.
Jo voto al Dionis
Ara soc moianès, 20/03/2015 a les 09:55
+8
-3
Per mi és de calaix!
No votaré a CIU, per tot el que representa, enganys, mentides, etc. El Joan M.Navarro, tot i que el trobo molt competent, no em serveix, m'agraden cares noves i ell ja no ho és. I la Maria, dons no desperta cap simpatía. No cola!

Per tant, votaré Dionís i equip, almenys fa servir el seny, i transparencia. Espero...!
Llàstima que no es presenti la CUP ni el PSC de Moià
Anònim, 20/03/2015 a les 10:07
+6
-0
Es una llàstima que tot indica que serà unes eleccions entre AraMoià i CIU. Llàstima que la CUP hagui descartat presentar-se i que el PSC de Moià tot indica el mateix. No ho dic per simpàties sinò per tenir diverses opcions, uns amb un caire crític i uns altres que sempre que els he escoltat eren constructius, tot i que el PSC aquests últims quatre anys els he escoltat poc i visualiatzat. Però no negaré la seva coheència quant intervenen o es pronuncien amb algún tema. Això si que s´ha de reconeixer.
patetics aramoia.
Anònim, 20/03/2015 a les 10:37
+2
-4
El dionis a governat cobrant i els regidors tambe cobren i nomes an sapigut fwr una cosa matar el poble els d'aramoia,i tancar tot el que funcionava exemple escola de musica,etc.
Haurem de votar en blanc
Anònim, 20/03/2015 a les 11:43
+4
-2
Amb la perspectiva de tenir només dues candidatures de dretes, CIU i AraMoià, més d'un 40 % de moianesos que votaven candidatures d'esquerres haurem de votar en blanc o quedar-nos a casa.

Crec que cal una candidatura de la CUP (eencara que hagin dit ja que no es presentaran) perquè l'obscurantis me del caciquisme local no continuï sent amo i senyor del poble.
Ara Moia - Esquerra Republicana son de dretes?
Moianesa Clara, 20/03/2015 a les 12:59
+2
-5
Ès patètic o divertit?
Els històrics de CIU no poden votar al seu botxí
Els de Map, Entesa, Cup, plataforma, Moià Deute no poden votar a CIU
Osti i tots aquests alhora no voldrien votar Ara Moià.
Les eleccions més emocionants ! A veure què es dirà en campanya?

Al de patètics aramoià. Perdona però si bé en Dionís i la Glòria han manifestat reiteradament el seu pesar per no haver salvat l'Escola de música, no crec que els puguis retreure rès més. Què entens tú per cobrar?
Navarro; qui ets?
Anònim, 20/03/2015 a les 13:47
+9
-2
El Navarro que es fotografia al costat de Mas és el mateix que fa sis anys es disfressava i muntava botifarrades contra el Montrås i CiU?
Què t'ha passat? Ens ho hauràs d'explicar molt be perque ho puguem entendre.
Per experiència ja hauries de saber que CiU és nociu per Moià (Moontràs) i nociu per Catalunya (Pujol(