Alumnes de Sant Vicenç topen amb la realitat social i laboral

L'Escola d'FP Montserrat vol fer que els joves apliquin els coneixements del cicle que estan estudiant en un pla que pugui tenir aplicació real

Redacció
14 de gener del 2015
Actualitzat el 15 de gener a les 10:38h
Amb l'objectiu d'apropar al màxim l'aprenentatge acadèmic amb la realitat social i laboral, el centre de Formació Professional Escola Montserrat de Sant Vicenç de Castellet ha iniciat un nou programa, destinat als alumnes del cicle de Gestió comercial i màrqueting, en què els joves desenvoluparan plans de màrqueting per a empreses i institucions reals.
 
En aquesta primera edició del programa, els estudiants faran els seus treballs per a la marca Oli Migjorn, les associacions de comerciants de Manresa i de Sant Vicenç de Castellet, l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet i la pròpia Escola Montserrat.
 
Els alumnes, en base als reptes i necessitats que els han plantejat responsables de cada una de les empreses o institucions, hauran de treballar per aplicar tots els coneixements teòrics que adquireixen en el cicle que estan estudiant en un pla de màrqueting que pugui ser d'aplicació real i que respongui a les característiques i demandes de cada una de les institucions o marques per a qui el desenvolupen.
 
D'aquesta manera, l'Escola Montserrat vol aconseguir que el desenvolupament del pla de màrqueting tingui un al·licient afegit per als alumnes, ja que es tracta d'un cas real, que se'ls ha encarregat de forma personalitzada, i en el qual podran estar en permanent contacte amb les institucions per a qui treballen, de la manera més semblant possible a un entorn laboral real, i veure els resultats de la implementació del pla que hagin desenvolupat.