04
de novembre
del
2014
Actualitzat
a les
11:51h
Impulsar les competències i habilitats directives necessàries perquè les organitzacions que encapçalen s'adaptin als requeriments dels nous mercats en matèria de qualificació, competitivitat, productivitat i innovació és l'objectiu de la sessió sobre el Programa de Cerfiticació i acompanyament professional sota la Norma Referencial Internacional SGE 900 per a directors i responsables de pimes, que tindrà lloc el pròxim 13 de novembre a la seu de PIMEC Catalunya Central, a Manresa, a partir de dos quarts d'onze del matí.
La sessió arrencarà abordant les claus que, segons el nou marc normatiu, marquen la diferència entre portar un negoci o dirigir una empresa; les fases que cal seguir per tal de gestionar de forma experta l'empresa i la presa de decisions i els instruments tecnològics avançats per a la direcció i gestió de pimes. Abans de finalitzar la sessió es posaran damunt la taula els avantatges que aporta el nou programa de certificació i s'obrirà un torn de paraula perquè els assistents puguin aclarir els seus dubtes.
Aquesta sessió informativa està adreçada a directors i responsables de pimes, però també a tots aquells empresaris o directius que vulguin conèixer quines eines els aporta la certificació SGE 900 a l'hora de prendre decisions i buscar solucions innovadores en la direcció i gestió de les seves empreses.
Compromís de PIMEC amb l'excel·lència empresarial
La sessió és conseqüència de l'aliança que PIMEC i l'empresa certificadora Applus han establert recentment per tal d'impulsar les competències i habilitats directives sota la norma referencial internacional SGE 900. La de Manresa forma part del seguit de sessions informatives, la primera de les quals va tenir lloc el 30 d'octubre a Barcelona, que la patronal anirà desenvolupant arreu del territori per tal de donar a conèixer els detalls d'un programa que, segons el president de PIMEC Catalunya Central, Esteve Pintó, "acostarà les tècniques i innovacions tecnològiques clau per a la gestió experta d'empresa i presa de decisions a empresaris de tots els sectors d'activitat".
Per prendre part en aquesta jornada, només cal confirmar l'assistència a través de l'agenda de PIMEC
La sessió arrencarà abordant les claus que, segons el nou marc normatiu, marquen la diferència entre portar un negoci o dirigir una empresa; les fases que cal seguir per tal de gestionar de forma experta l'empresa i la presa de decisions i els instruments tecnològics avançats per a la direcció i gestió de pimes. Abans de finalitzar la sessió es posaran damunt la taula els avantatges que aporta el nou programa de certificació i s'obrirà un torn de paraula perquè els assistents puguin aclarir els seus dubtes.
Aquesta sessió informativa està adreçada a directors i responsables de pimes, però també a tots aquells empresaris o directius que vulguin conèixer quines eines els aporta la certificació SGE 900 a l'hora de prendre decisions i buscar solucions innovadores en la direcció i gestió de les seves empreses.
Compromís de PIMEC amb l'excel·lència empresarial
La sessió és conseqüència de l'aliança que PIMEC i l'empresa certificadora Applus han establert recentment per tal d'impulsar les competències i habilitats directives sota la norma referencial internacional SGE 900. La de Manresa forma part del seguit de sessions informatives, la primera de les quals va tenir lloc el 30 d'octubre a Barcelona, que la patronal anirà desenvolupant arreu del territori per tal de donar a conèixer els detalls d'un programa que, segons el president de PIMEC Catalunya Central, Esteve Pintó, "acostarà les tècniques i innovacions tecnològiques clau per a la gestió experta d'empresa i presa de decisions a empresaris de tots els sectors d'activitat".
Per prendre part en aquesta jornada, només cal confirmar l'assistència a través de l'agenda de PIMEC