El «glamour» gastronòmic arriba al Pati del Kursaal

La primera edició del BrunchMut acollirà productes de les primeres marques de la mà d'establiments emblemàtics de Manresa

Aina Font Torra
18 de setembre del 2014
Els responsables dels diversos estands durant la roda de premsa de dimarts. Foto: Rosa Clarena.

Dimarts es va presentar, en roda de premsa, la celebració que es durà a terme aquest dissabte durant el migdia, al Pati del Kursaal. Es tracta d'un nou concepte gastronòmic, el BrunchMut, que últimament està molt de moda. De fet, si analitzem el nom BrunchMut, ens trobarem que està compost de dos mots: "Brunch", que és aquell àpat típic anglosaxó que es fa entre l’esmorzar i el dinar, i "Mut", que eludeix a l'última síl·laba de la paraula vermut. Es tracta, doncs, d'un concepte innovador que el que pretén és obrir la ment dels consumidors assistents, fent-los entrar en el món del vermut per la porta gran.
 
Amb el precedent de l'èxit rotund que va tenir la Fira Destapa't d'aquest juliol, l'equip organitzatiu de l’esdeveniment –que el forma el personal del Kursaal Espai Gastronòmic, liderat per Jordi Ruiz; l’Staff format per Miquel Àngel Armengol i el Joan de Vins Alsina juntament amb els seus treballadors– va decidir seguir apostant pel desenvolupament d'activitats lúdiques on el paladar hi té un pes molt important.
 
A les 12 del migdia, doncs, començarà l'esdeveniment. Amb la compra d'un tiquet (es pot adquirir anticipat amb un cost de 15 euros, o el mateix dia, al preu de 20) cada assistent podrà passar pels diversos estands muntats per l'ocasió i tastar la tapa o la beguda que ofereixin. Servint menjar hi haurà el Restaurant Ítaca, la Vermuteria Santa Rita, el restaurant japonès Sakura, l’Espai Rubiralta, el Jorsus (antiga Bodega Andaluza) i el Kursaal Espai Gastronòmic.

El tema de la beguda és un món a part, ja cada estand que en serveixi, oferirà una cosa diferent, des d'aperitiu fins a cafè, passant per vi, cava, cervesa, ginebra i vermut.
 
A banda del menjar també hi haurà música electrònica punxada pel Dj. Edgar i una exposició de moda a càrrec de Killing Weekend.