Deporvillage factura 3 milions el primer semestre de l'any

El portal web amb seu a Manresa se situa com el comerç electrònic de material per a triatló líder a l'estat

Redacció
02 de juliol del 2014
Els socis fundadors de Deporvillage. Foto: Deporvillage


El portal web amb seu al CTM de Manresa deporvillage.com , especialitzat en material esportiu per a triatló ha tancat el primer semestre de 2014 amb unes vendes de 3 milions d'euros, duplicant la xifra del mateix període de l'any anterior.
 
La companyia, que actualment lidera aquest tipus de negoci a l'estat, segueix sent el comerç electrònic que més creix, consolidant-se en el seu procés d'internacionalització a França i Itàlia. L'empresa també continua ampliant el seu equip, que també s'ha vist duplicat en un curt període de temps.
 
Fundada per Xavier Pladellorens (CEO) i Àngel Corcuera (COO), compta amb el suport dels principals business angels de l'estat com François Derbaix (TopRural), Luis Martin Cabiedes (Cabiedes & Partners), David Tomás (Cyberclick) i molts altres vinculats a l'entorn de SeedRocket. 
 
Actualment Deporvillage té un catàleg de més de 250 marques diferents i més de 30.000 referències diferents. Amb més de 65.000 clients repartits entre l'estat espanyol, França i Itàlia, compta amb una mitjana de 7.000 comandes mensuals. A més a més, la seva presència a les xarxes socials l'han portat a aconseguir més de 23.000 seguidors entre els seus perfils a Facebook, Twitter y Pinterest.