Com difondre el negoci a Mèxic, en una conferència a Manresa

Organitzada per Feliu N&I, Irudiak i MediaResponsable, tindrà lloc el proper 16 de gener

Redacció
11 de gener del 2014
Continuant amb el cicle de conferències sobre Amèrica Llatina, Feliu N&I organitza i participa en una jornada centrada en la comunicació com a estratègia de negoci, concretament a Mèxic, el pròxim 16 de gener, al Centre de Negocis Global Office de Manresa (Carrer Puigterrà de Baix 5-9 1er). Aprofitant la jornada, es farà un breu resum dels aspectes més determinants de la Reforma Fiscal 2014 a Mèxic, que va entrar en vigor el passat 1 de gener de 2014, i de la Nova Llei de Blanqueig de Capitals del país. 
 
Hi ha factors indispensables que tota empresa ha de tenir en compte a l'hora d'internacionalitzar-se. Les estratègies de comunicació i promoció del producte o servei que s'ofereix en un nou mercat han d'anar alineades d'acord al context específic i als nous públics, per tal d'exercir influència en la seva decisió de compra. 
 
Per això, Feliu N&I, consultoria especialitzada en processos d'internacionalització, organitza i participa, conjuntament amb l'empresa IRUDIAK, agència de comunicació i relacions públiques de Mèxic, amb l'editorial MediaResponsable, empresa implantada a Mèxic, i el Centre de Negocis Global Office de Manresa, el proper dijous 16 de gener una conferència sota el títol "Mèxic, la comunicació com a estratègia de negoci". 
 
Montserrat Feliu, sòcia directora de Feliu N&I, presentarà els aspectes necessaris a tenir en compte en una implantació comercial a l'exterior, donant importància a la protecció de la marca. Itziar Ibarrola, directora de Irudiak, explicarà els factors a tenir en compte en la comunicació i promoció del producte o servei a Mèxic com a estratègia de negoci. A més, Marcos Gonzalez, fundador de MediaResponsable i periodista editor de Corresponsables, explicarà el seu cas d'èxit de posicionament de la seva marca al país mexicà.