La penya Blanc-i-Blava rep el primer «bateig» culer

La nova seu manresana dels seguidors de l'Espanyol s'ha despertat aquest dilluns amb pintades signades per "Boixos Nois"

| 22/04/2013 a les 11:02h
Arxivat a: Successos, espanyol, bretolada, barça
Aquesta notícia es va publicar originalment el 22/04/2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Pintada al nou local de la penya blanc-i-blava de Manresa. Foto: Pere Fontanals

Quan no fa ni deu dies que els periquitos del Bages estrenaven la seva nova seu al carrer Santa Llúcia de Manresa, una pintada als vidres del local els ha "recordat" que al cor de Catalunya hi ha molt seguidor del Barça. Si més no això és el què es desprèn de la bretolada que la nit del diumenge al dilluns han realitzat uns desconeguts signant amb pintura blava als vidres de la nova seu de l'Espanyol amb un "Boixos Nois. FCB".
 
L'actual president de la penya blanc-i-blava, Joan Penya, es trobava aquest dilluns revisant la pintada i interessant-se per com es podia esborrar.

COMENTARIS

Bretolada
Anònim, 22/04/2013 a les 11:13
+46
-2
Soc culè, però vosaltres harieu de tindre una mica més d'objectivitat i no pas aplaudir aquestes bretolades.
Desafortunat
Anònim, 22/04/2013 a les 11:28
+36
-2
Molt desafortunat l'article:

1. No li veig la gràcia al títol, per moltes cometes que hi posis al concepte bateig.

2. I de la mateixa manera el concepte recordat en la desafortunada frase els ha "recordat" que al cor de Catalunya hi ha molt seguidor del Barça".

Parcial i tendenciós tot plegat. Allò típic de que "el pitjor enemic de la Catalunya lliure és la Catalunya pura" i per pura en aquest cas els que no respecten que a Catalunya es pugui ser de l'Espanyol.
bateig
Anònim, 22/04/2013 a les 13:02
+28
-2
Un títol poc correcte, espero que els pericos tinguem el cap més centrats que aquest bretols i no ens possem al seu nivell d'inteligència

Força espanyol
llastima
Anònim, 22/04/2013 a les 13:30
+28
-2
Com a mitja de comunicacio provoqueu llastima, i foteu fastic
Patètic
Roger Quer Segarra, 22/04/2013 a les 19:10
+19
-0
Patètic l'article. Patètica la bretolada. Pere Fontanals ets periodista titulat o només aficionat a escriure opinions personals? Recordes què ets, o t'ho recordo jo?

El millor de tot, els comentaris anteriors de la gent.

Salut
Cules i pericos
Anònim, 22/04/2013 a les 22:22
+10
-0
Patetic l'article . Els que han fet aixo deuen esser els de la Catalunya carrinclona o sigui els catalanistes sevalluts, de la moreneta i el barça i ja podem baixar la persiana. El fundador del Espanyol era catala i en canvi el del Barça era suis. No soc affecionat al futbol, pero m'emprenya la rivalitat mal entesa i el barrejar la politica i el esport (ja que el Barça es mes que un club diuen). Cela me fait vraiment chier diria un frances o sigui aixo em fa venir ganes de ca... .
Sectaris
Anònim, 23/04/2013 a les 09:07
+8
-0
N´estem farts de la FARÇA de la secta de can BAR$A
contraproduent
Anònim, 23/04/2013 a les 15:40
+4
-0
El teixit penyístic espanyolista es un dels sectors predominantment catalanista del club. Que s'ens maltracti per part de mitjans amb la voluntat de voler fer-nos quedar com un club al marge de la realitat catalana no fa cap favor al conjunt del pais.
poco objetiva esta publicacion..se nota mucho
Anònim, 23/04/2013 a les 15:55
+0
-0
Sois pateticos...nos han de "recordar"!!!! Força espanyol!! Barcelona soloblanquiazul..sois la farça extrangera
Un flac favor
Jep, 23/04/2013 a les 17:16
+1
-0
M'agradaria demanar-li al redactor d'aquesta noticia si pel fet que algú en nom dels Boixos Nois faci aquesta pintada ja es pot dir que representa a tota l'afició culer del cor de Catalunya i si tota aquesta afició se sent representada pels Boixos Nois.
M'agradaria que també fés una revisió (profunda, una investigació de periodisme de qualitat) de tot el que representen els Boixos Nois, de tot el que han fet i fan, de totes les seves seccions, i de quin es el tracte que els ofereix el mateix club al que diuen que representen, dels negocis amb els que estan ficats alguns del seus membres, i obviament li agairia que ho publiqués tot lligat a aquesta noticia per contextualitzar bé la profunditat de les opinions que fa aquest mitjà.
La història de sempre
J. Font, 23/04/2013 a les 17:17
+3
-0
El to de l´article no ha estat el més adient, però almenys us heu fet ressò de la notícia. La resta de mitjans sembla que no s´hagin assabentat d´aquest fet. Una prova més de la marginalitat que pateix el nostre estimat Club
Fontanals de que vas?
Carles, 23/04/2013 a les 18:40
+3
-1
Encara no entenc com en Salvador Cot et manté aquí. La major part de col.laboradors d'aquest diari demostren la seva gran profesionalitat. Tu, Pere, no saps estar a l'altura.
Rectificació
Anònim, 24/04/2013 a les 08:24
+5
-0
El bateig es el que us varen fotre el Baier ahir, mare de deu sou uns cinics, esperem una rectificació del que ha escrit aquest article
Imparcialitat
M'agrada el Periodisme, 28/04/2013 a les 19:27
+0
-0
L'autor d'aquest article té l'ESO?