CiU Moià presentarà la seva llista divendres

A l'Auditori de Sant Josep a les 9 del vespre

| 12/04/2011 a les 11:38h
Especial: Eleccions municipals 2011
Arxivat a: Política, ciu, eleccions municipals 2011
Aquesta notícia es va publicar originalment el 12/04/2011 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

Josep Martínez, candidat de CiU a Moià. Foto: CiU

El proper divendres 15 d'abril a les 21.00 hores, CiU Moià presentarà la llista amb què concorrerà a les properes eleccions municipals del 22 de maig.

En la presentació, que es farà a l'Auditori de Sant Josep, en Josep Martinez, candidat a l'alcaldia de Moià, presentarà la llista dels membres del seu equip, explicant el seu perfil personal i professional, a la vegada que es farà públic el seu programa de govern pels propers quatre anys de gestió municipal.

COMENTARIS

Preu
Anònim, 12/04/2011 a les 13:12
+33
-8
Suposo que també dirà que molts dels integrants de la llista son de "lloguer", com ells mateixos han reconegut. Ja hem sentit la frase "jo per 1300 € faig el que em diguin". Crec que el primer que haurien d'explicar és quan volen cobrar i com, ara que han deixat la caixa buida.
tanta mala llet fa "pupa"
Anònim, 12/04/2011 a les 18:49
+12
-29
Son ganes de desprestijiar amb mala llet.Aixó no es fa!!Els que diuen que no cobrarán res... Ùs els creie-ho?? No fotem!!!Que si no cobren ells per que només si dedican a ratets, cobrarán els qui els hi facin la feina. Perque la feina a ratets no pot sortir ben feta. No?
Rectificar es de savis!!!
Tan per el que parla sense saver com pels que amb tota la bona voluntat volen fer les coses ben fetes. A mès a mès els que es presenten demostren ser valents,ja que amb el deute que hi ha!!! Donar la cara es de "Chapo"
Anim el divendres vindré al auditori!!!
fàstics, vómits i pudor
Anònim, 12/04/2011 a les 22:58
+19
-6
Aquests repetitius de CiU a MOIÀ, FAN FÀSTIC, VÓMITS I PUDOR. Tenim un poble pitjor que un solar sense cap serveis, socavons arrèu, paguem més que qualsevol poble d´Espanya perque res ens donim a canvi i ara volen presentar una llista de més ineptes ??. Si amb vint - i tants anys ens han fotut a la gran ruina, qué volen més...si ja no ens queda sang per xupar-nos aquests de CiU Moià. Perqué no surt el pintoret a donar la cara com a president de la indeptitut general de CiU Moià ?? Es clar que amagadet i cobrant aixó sí que li va bé...
VERGUENZA AJENA, ÉS el qué dirien en castellà tots els moianesos, farts de CiU. Amb vint-i-tants anys estem a la ruina total, per culpa vostra i apart de ser el municipi que més paga,és el qué més deutes genera, perqué no podem ni pagar els Ints de mora.
Quina barra !! qué volèu presentar ? les desgràcies que heu fet fins ara ?? apa a cobrar al riu medradors...
Programa de govern ?
Anònim, 12/04/2011 a les 23:40
+21
-4
Explicarà un programa de govern ?, carai i qué ha fet aquests 4 anys ? ha fet alguna cosa ?, perque de totes las grans carteres que portava ningú sap que n´ha fet. El forat dels deutes de Moià s´han augmentat i qué han fet ?, Els IBIS i d´altres impostos municipals els han augmentat i perqué han servit ??, amb qué s´han dilapidat ?? I ara té un programa ??, com pot gastar més ? pagant el poble es clar...
ENCARA EL POBLE POT PAGAR MÉS ??? PER MANTENIR A QUÍ O QUINS ?? PERQUÉ ??
I ELS DE CIU RETALLAN TOT ARRÈU I ELS DE MOIÀ A GASTAR ??? A QUINA TRAMA PERTANYEN ??? I DEL CAP QUÉ ? I ELS FORATS DELS CARRERS QUÉ ? I LA CIRCUL.LACIÓ QUÉ ? I LA POLICIA QUÉ ? I TANTS EMPLEATS QUE MOIÀ NO POT MANTENIR QUÉ ??? I EL VALOR CADASTRAL DEL HABITATGES NO EL POT ABAIXAR ??, SAP EL QUÉ ÉS AIXÓ EL SR. MARTÍNEZ ??? I EL POBLE AMB LA SEVA BRUTICIA GENERAL SEGUIRÀ ?? NO SOLSAMENT PODEM VIURE DE BONES PARAULES, ES TÉ D´ACTUAR I FER QUELCOM POSITIU I PER TAL COM ESTÀ MOIÀ, CAL ESTAR MOLT PREPARAT PER TOT I AQUESTS DE CIU ESTAN PREPARATS ???, PER TREBALLAR PEL POBLE, ES CLAR, NO PER ELLS...JAJAJAJEJEJJE
NO TENEN NASOS
Anònim, 12/04/2011 a les 23:47
+23
-5
AQUESTS DE CIU MOIÀ, no tenen nasos de fer un miting en una sala gran i acceptar tot el que els hi pugui caure per la seva mala gestió al llarg de tants anys, que han fotut Moià a la ruina total...
Si aixó a Moià és DEMOCRÀCIA que vingui la DICTADURA més rància que ens va encumbrar com a GRAN POBLE i no en manteniem a tants, amb molt pocs, TENIEM UN GRAN PRESITIGI I SUPERAVIT...
ARA EL DESASTRE TOTAL GRACIES A CIU - MOIÀ
No tenen vergonya...
Anònim, 13/04/2011 a les 08:49
+21
-4
Com desprès de carregar-se Moià, gosen encara presentar-se a les properes eleccions ? Si tinguèssin dos dits de front, desprès del qué han fet i no han fet per Moià, tindrien de desaparèixer del terme i almenys que al Moianès no els haguèssim de veure mai més... Que fotin a la ruina a uns altres...
I si Moià, segueix votant encara CiU, cal que ens ho fem mirar perque llavors vol dir que tots estem molt malalts i que a la majoria els agrada pagar per no tenir res a canvi. O és que a molts ja els hi va bé des de la sombra aixó del CiU-Moià ? perque també deuen xupar fort o sino és una malaltia de molts anys...
Quina cara
Anònim, 13/04/2011 a les 14:01
+24
-6

El candidat sr. Martinez es responsable,en la part que li
pertoca,de la nefasta gestió del Sr. Montras amb la benedicció de CiU,s’han burlat de Moià i pretenen prendre’ns el pel un cop mes. S’ha de reconèixer però,que de llanuts el mon n’és ple, dons si no fos així ja no gosarien presentar-se.

Espero de tot cor,que la gent hagi obert els ulls i estigui al cas, no ens convenen personatges que sota el paraigües de
partits politics potents,pretenen convertit el poble en la seva finca particular per fer i desfer segons les seves conveniències i les del partit.

Desitjo que la gent escolti amb atenció la seva retòrica plena de bones intencions i d’amor incondicional per Moià i desprès faci l’exercici de comparar el fets d’aquets últims anys,amb les frases, sempre positives,de campanya electoral,no hi ha color son mes mentiders que en pinotxo.

Atents dons al que votem, ens hi juguem el futur de Moià.

No ser qui es més mentider
Anònim, 13/04/2011 a les 17:07
+12
-25
Respecte l´últim escrit "Quina Cara", no ser qui es més mentider!

No podem jutgar a persones que es presenten a unes eleccions, a pesar de la situació que pateix el nostre ajuntament. Tingues molt clar, que tothom qui es presenta, ho fa per una sola raó, perquè estima el seu poble. Això si , cada un a la seva manera i tot plegat es respectable!

A partir d´aquí, cada ciutadà decidirà la seva opció, en funció de moltes coses, ara cal recordar que durant set legislatures, el poble de Moià va optar per CIU, i no nomès guanyar, sinò en majoría!

Una altre cosa, els partirs polítics, són eines e ideals, quant dius interessos partidistes, que vols dir? En unes eleccions municipals, i més a les de Moià, quant dius això, es que ets un ignorant.

Tots els grups que es presenten, son partits polítics, digali el nom que volguis!!!!!!

A l'anònima del mentider
Anònim, 13/04/2011 a les 17:40
+18
-3
Suposo que no t'haurà passat pel cap pensar també que el Montràs estimava el poble. Espero que si t'ha passat, després de més de mig segle, t'hagi caigut la bena dels ulls i ara hi vegis clar.

El poble llanut s'ha deixat esquilar (o potser l'interessava que l'esquilessin) per aquest personatge cada quatre anys.

Ja que parles d'ideals, em podries dir quins eren els del Montràs, a part de la seva megalomania?
Rectificació
Anònim, 13/04/2011 a les 21:10
+12
-2
Sóc l'anònim de les 17:40.

El subconscient m'ha traït. Quan parlo de més de mig segle, volia dir més d'un quart de segle.

Algú es capaç d'imaginar-se mig segle de Montràs? amb la devastació que ha dut a terme en poc més d'un quart de segle.
Segur que Moià ja no es trobaria ni en el mapa.
no tenim ni un euro i...
Anònim, 13/04/2011 a les 23:04
+15
-2
Srs. de CiU Moià, no tenim ni un euro al poble, només deutes, els carrers fan fàstic, la gent NO US SUPORTA NI UN DIA MÉS. HEU AGUANTAT NOMÉS PER LES VOSTRES BUTXAQUES. SI EN EL MOMENT ADECUAT HAGUÈSSIU PENSAT UN XIC AMB EL POBLE ARA NO TINDRIEM EL CAOS QUE TENIM I ARA GOSÈU PARLAR D´UNITAT ???. Teniu la gran pocavergonya de gastar encara més ??? Sí no teniu vergonya, el poble NO TÉ PERQUE PAGAR FOTOS DEL SR. MARTÍNEZ PER TOT ARRÈU, QUE JA EL BEN CONEIXEM, JA; JA SABEM DEL PEU QUE CALÇA. NI CARTES DE DESPEDIDA DEL SR. MONTRÁS PERQUE VAGIN TOTES A LA PAPERERA.
No heu pensat que per pagar deutes en un lloc o altre es té d´estalviar ???. Aixó són els governants d´un poble ??, així anem...
Si no volguèssiu xupar del poble el qué tindrieu de fer és invertir pel poble. Ja que tot ho heu dilapidat, un bon començament que ens il.lusionaria, seria el que CiU MOIÀ ES FES CÀRREC DE TOTS ELS DEUTES I ELS LIQUIDÈS, I així tindria de ser, ja que d´aquesta manera no MALGASTARIEU MAI MÉS RES i llavors ens donarieu una bona lliçó de responsabilitat i de treball pel poble; pro no estarem de sort no...oi Sr. Martínez, el il.lusionat ?
llista ? tots són iguals, de CiU-Moià, penós
Anònim, 13/04/2011 a les 23:18
+16
-3
Quí la vol saber aquesta llista que voleu presentar ? Només amb el que l´encapçala ja en tenim prou i a més sabent que al darrera porta les sigles CiU - MOIÀ.
aIXÓ JA ÉS SINÓNIM DE DESGAVELL ASSEGURAT PER 25 ANYS MÉS. Es clar que ara amb el poble ja plumat i endeutat, no se sap aquests de CiU Moià qué ínventaran, o en quina trama ens ficaran per seguir siguent dia a dia el poble d´Espanya més empobrit i amb més deutes
Srs. de CiU Moià, volteu un xic per qualsevol lloc i veureu que amb pocs anys tots els pobles poc o moltíssim han millorat, en canvi Moià, el més empobrit, no té RES DE RES, NOMÉS DEUTES. QUÉ S´HAN FET DE TOTS ELS EUROS QUE ELS CONTRIBUIENTS US HEM PAGAT ????? EN QUINS MERDÈS ENS HEU FICAT ???? COM I AMB QUÉ HEU DILAPIDAT ELS INGRESSOS ?, NO TENIM NI CARRERS, NI CAP, NI TANATORI, NI PLAÇES NOVES NI LOCALS PROPIS, NOMÉS DEUTES, ES INCREIBLE TANTS MILIONS DE DEUTES... I ENCARA ENS FIQUEU EN EL MERDÉ DE LA COMARCA ??? PERQUÉ VOSALTRES HI ANÈU MÉS BÉ ???
QUAN SRS. DE CIU-MOIÀ PRESENTAREU UNS COMPTES TRANSPARENTS QUE EL POBLE SÀPIGA ON HAN ANAT A PARAR ELS CALÈS QUE DEBEM ???
no cal perdre ni 5 minuts
Anònim, 13/04/2011 a les 23:32
+16
-3
No cal perdre ni cinc minuts per anar divendres a l´Auditori. Ja els coneixem a tots per tant res de nou, com diuen els castellans: más de lo mismo... Tots els de CiU Moià i independents (¿?) a medrar per ells i res pel poble. El primer i únic que els importa és el seu sou, com fins ara, i el poble que el donguin... Si aixó és la democràcia de MOIÀ, JA US HO FAREU, QUE PORTEM MOLTS ANYS, MASSES ANYS amb aquests de CiU Moià i cada vegada ha sigut tot menys transparent.
Per tant, no val la pena ser-hi i que tinguin la claca dels mateixos que xupen tots de la mamella, que ja s´ha acabat i que segons es veu aquests de CiU no s´en han enterat perque estan molt il.lusionats... amb els sous de fi de mes... es clar
Sou molt llestos tots plegats
Carme, 14/04/2011 a les 09:26
+10
-11
Per fer acusacións i afirmacións com les que feu, abans tindrieu de saber de que parleu, senyors anònims, aixì si que sou valets, endavants nois o feu molt be
són transparents ?
Anònim, 14/04/2011 a les 13:54
+13
-4
Sra. Carme, son transparents aquests de CiU Moià ?. On és la seva tranparència ?. ON HAN ANAT A PARAR ELS MILIONS QUE MOIÀ DEU ??. AMB QUÉ ELS HAN GASTAT ?? QUÉ TENIM A CANVI ?? ELS MÉS IMPOSTOS QUE PAGUEM A QUÉ VAN DESTINATS ? A ON S´HAN GASTAT ?, HA COBRAT TOTHOM ? I EL CAP COM EL TENIM ? TENIM ALGUNA COSA APART DE CARRERS AMB FORATS ???, etc. etc. Per tant on podem trobar la transparència de CIu mOIÀ ?
A més de les paraules hem de llegir els actes.
Manoli, 14/04/2011 a les 16:46
+11
-4
Les paraules, millor o pitjor apreses, que li hagin escrit i que repetirà com un parvulet a l'auditori, el senyor Martinez, són una cosa. Ell també és responsable del desastre a on hem arribat. Amb el seus vots a cada ple, sense saber ni què votava, ni de què parlaven, amb les seves justificacions i respostes a l'oposició: "ara no ho sé ja ho contestaré en un proper ple"...etc. Amb tot això és amb el què ens hem de fixar. No dubto de la bona voluntat però ai! per sort hi ha llenguatges que parlen més que les paraules.
Moianesos esteu alerta!!!
Anònim, 14/04/2011 a les 16:57
+14
-4
Moianesos esteu alerta ho dic perquè la llista que presentarà CIU és una vergonya!!!!! sobretot per la mala gestió de tots aquesta anys no sé com tenen la cara de tornar a presentar-se!!! però si sou seguidors d'ARA MOIÂ podreu veure que des de la seva web un link d'interés és el de CIU, això vol dir que el Dionís per tenir la cadira pactarà amb CIU i seguirem en la mateixa tònica d'aquests 28 anys??? o vol dir que el Martinez és tant inepte i necessita d'algú (Dionís) per tal de poguer governar???
No sé el què si sé és que el Dionís es veu molt amb la gent de convergència i AIXÔ NO M'AGRADA GENS!!!!!!
el link d'Ara Moià
Maria C.P., 14/04/2011 a les 18:12
+13
-0
Jo vaig entrar a la web d'aramoià ahir per veure els vídeos i la informació nova que hi havia i vaig clicar a Enllaços i efectivament, n'hi havia un cap ERC, el seu partit i un altre cap a CiU amb propaganda electoral de Barcelona.

Ara hi he tornat a entrar hi ja els han esborrat tots dos. Potser han llegit el comentari de l'anònim de les 16:57.
ay uy ULL MOIÀ
Anònim, 14/04/2011 a les 18:31
+12
-5
Ull MOIÀ. Ja nomès ens falta aixó un matrimoni de conveniències entre ERC i els de CiU. El bipartito a Moià, encara més mal per un poble que no pot estar per brocs.

Ull a CiU i A ERC i a les seves trames ja que es van veient que els interessa molt la poltrona particular, es clar.
Siguem positius
Xavier, 15/04/2011 a les 12:59
+13
-1
Senyors, la situació és la que és i això no ho canviarà ningú. Siguem positius i votem l'opció que creguem millor per a Moià.
La veritat és que hom comença a estar fart d'insults, desqualificacions personals i rancúnies acumulades. Si volem començar un nou futur per a Moià d’aquesta manera anem malament.
En els pobles on ens coneixem tots la convivència és més difícil i però ningú ens impedeix ser madurs i votar en possitiu.
NO CAL...
TERESA, 15/04/2011 a les 16:44
+8
-4
Que no es molestin a presentar la candidatura que ja la sabem!!! No cal!!!!!
Siguem positius,però.....
francesc, 15/04/2011 a les 19:36
+11
-0

Xavier tens raó, hem de ser positius ,però
també hem de demanar responsabilitats amb
fermesa, no es pot deixar passar com si res l’enorme
endeutament de l’ajuntament, ni les maneres dictatorials
que l’han provocat,que jo sàpiga cap membre de l’equip
de govern,ni molt menys l’alcalde, han tingut el valor de
reconèixer que ho han fet molt malament.

Jo estic d’acord en que tots junts podem fer un Moià millor
però el primer pas l’han de donar els que han creat el problema,s’han de guanyar la confiança perduda i pel que veig no van per el bon camí,assumir responsabilitats( fer una auditoria,de veritat)es una tasca per valents,sobre tot si saps que et pot deixar molt malament.

Per tant son els fets, i no les bones paraules, els que marcaran el futur de Moià,deixem-nos de hipocresies i mentides piadoses es l’hora de prendre decisions valentes,el que no es vegi amb cor que es quedi a casa.

pagar un peatge que no es teu
Anònim, 16/04/2011 a les 16:12
+3
-23
Una mica de seny.
Avui he estat a la presentació de la candidatura del Sr Martinez i Crec que és una candidatura seriosa i propera.
Crec que un dels problemes que té el sr. Martinez és que pagarà un l'alt peatge d'una mala gestió, però que el no és culpable, Possiblement molta gent el pagarà amb aquesta candidatura, però hem de mirar Una mica enrere quan havia regidors tan qualificats com Sr Cabeza, Sr Forcada etc. ...
Crec que no és just que perquè una persona cregui que això ho pot intentar tirar endavant se li vulgui jutjar abans que comenci el partit.
Tothom ha de tenir clar que aquí hi va haver gent que es va aprofitar molt d'Ajuntaments anteriors, a aquest que es proposa i quant es va intentar posar una mica d'ordre en els impostos va ser quant aquesta gent que s'havia estat aprofitant de l'ajuntament va posar el crit el cel amb la conseqüencia, (plataforma de moià DIU Prou), gent que defensava un ideal i que mai es convertiria en un partit polític .. jajajajajajajajajajajajajajajaj !!!!!
Jo crec que la gent és prou intel ligent i que no es deixaran convença per ideals que no s'aguanta sota cap concepte.
Tot això és un pensament d'una persona que crec, que la situació és molt greu però que aquesta situació no l'ha provocat aquesta persona.
endavant Moià.
Aquesta persona no ?
Anònim, 17/04/2011 a les 09:38
+8
-4
Aquest del peatge es veu que no s´entera de la realitat. Candidatura molt seriosa i propera, tant propera, com que el sr. MARTÍNEZ no tindria d´haver-se a presentat a res, ja que si ell no l´ha provocat, almenys tenia que haver tingut els nassos de plegar en sec quan es va obrir la caixa dels trons, pro si va continuar, és corresponsable solidari de la situació que tenim, per tant, no pot tenir la barra de dir que lo d´abans no era culpa meva, si no ho era tenia que haver plegat per coherència o que no s´haguès deixat votat com tots els de CiU Moià pel "jefe". Flac favor han fet al poble fins ara i ara encara més al presentar-se. Qué volen demostrar ? que fins ara no en sabien res ? ara n´han après ?, siguent culpables totalment de la situació en la que ens han posat... Pobre poble si encara tenim de seguir amb els de ciU Moià...
Penal o política?
Xavier, 17/04/2011 a les 12:54
+9
-0
Penso, Francesc, que els administradors de l'ajuntament de Moià segurament han de pagar la seva mala gestió. Penalment si han fet alguna irregularitat legal i es pot demostrar o políticament a les urnes al mes de maig. Penso que no hi ha més, han de ser els vilatans qui parlin.

I val més un vot que mil insults i desqualificacions personals. (no ho dic per tu Francesc que et mostres molt correcte)

Per desgàcia ens règim per la llei i no per la moral. Aquest és el sistema per injust que sigui.
Mare de deu Senyor.
Moianès , 17/04/2011 a les 19:56
+10
-2
Acabo de llegir el comentari,pagar un peatge que no esteu,
i he quedat obnubilat,en primer lloc com pot dir que es Sr.
Martinez no es culpable del desori de l’ajuntament,es que potser aquets últims quatre anys ha estat de vacances?

En segon lloc,dir que el sr.Forcada era un regidor qualificat es com ma mínim una burla a la intel•ligència dels Moianesos,aquí hi hauria material per escriure un llibre o instruí un sumari.

En tercer lloc, per tirar això endavant ja fa molt de temps que han demostrat la seva total incompetència.

En quart lloc, si hi va haver gent que es va aprofitar de l’ajuntament això implica que va esser amb el beneplàcit del equip de govern de l’ajuntament, es un assumpte greu.

En cinquè lloc, l’eufemisme “posar ordre als impostos” feria riure si no fos perquè una mesura que perjudica greument l’economia de molts Moianesos, i que va esser la conseqüència lògica de una gestió megalòmana ,irracional i segurament il•legal.

En sisè lloc,la plataforma Moià diu prou no s’ha convertit en un partit polític ni ho farà mai senzillament perquè els seus estatuts no ho permeten,altre cosa molt diferent es que membres de la plataforma formin part de diferents candidatures,que es presentaran a les properes
eleccions municipals.

I en setè lloc, no cal comentar les ultimes frases,dons estic d’acord en que la gent es pro intel•ligent per veure les incongruències i falsedats que contenen.

decència
Anònim, 17/04/2011 a les 21:18
+12
-4
Per decència CIU no s'hauria de presentar. Però no sols és així sinó que amés ens presenten una llista que és un insult a la inteligència. Persones sense cap experiència en la vida pública i associativa (excepte el Martínez), cap o nula experiència de gestió econòmica o empresarial,nivell d'estudis bàsics, i em temo que la major part d'ells Martinez inclòs mai podrien sommiar el sou que intenten cobrar a través de l'ajuntament.
Vols un sou de somni, apuntat a CIU i que et posin a la llista !!!!
Voleu un poble dirigit per ineptes voteu CIU
has donat en el clau "Decència" és el qué no tenen els de CiU - MOIÀ
Anònim, 18/04/2011 a les 08:40
+10
-2
Aixó és el qué els hi manca, només un xic de decència i pels seus desastres continuats, -per no dir altres coses- tindrien que haver desaparegut del mapa totalment, almenys de Moià. És una burla al poble que es torni a presentar una llista de CiU. JA HEM VIST TOTS LA SEVA GESTIÓ, PER ELLS ES CLAR.