CatalunyaCaixa ja té nova imatge corporativa per a les seves oficines

El canvi d'imatge a oficines es realitzarà adaptant les estructures existents

Redacció
19 de desembre del 2010
Imatge de la nova retolació de les oficines de CatalunyaCaixa.
Imatge de la nova retolació de les oficines de CatalunyaCaixa. | CXg

Imatge de la nova retolació de les oficines de CatalunyaCaixa. Foto: CX

CatalunyaCaixa ha començat l'adaptació de la seva xarxa d'oficines a la nova imatge corporativa, conscient que aquestes són un dels principals instruments de difusió i construcció d'una nova identitat. L'entitat ha apostat per una remodelació que va molt més enllà d'un canvi cromàtic o un rètol, i que constitueix una nova identitat global a nivell perceptiu.

El nou disseny de façanes i la seva correcta realització i implementació tindran màxima repercussió i rellevància, per això busca la singularitat i la diferenciació dins del panorama urbà, a la vegada que transmet una imatge de qualitat, ordre i elegància, pròpies d'una entitat financera sòlida i contemporània.

A la gran majoria de les oficines de la xarxa de CatalunyaCaixa es portarà a terme una remodelació adaptant les estructures existents a la nova identitat, fet que s'emmarca en una política de minimització de costos que l'entitat porta a tots els seus àmbits d'actuació.

Malgrat això, les noves oficines de CatalunyaCaixa lluiran una imatge completament renovada i diferent a les tres anteriors. De la mateixa manera que el disseny de la nova identitat corporativa de CatalunyaCaixa, la seva aplicació a la xarxa d'oficines de l'entitat ha estat desenvolupada per l'estudi de disseny i comunicació gràfica Cla-se. Amb la direcció de Claret Serrahima, l'equip de Cla-se compta amb una llarga experiència de participació en projectes d'identitat corporativa en empreses i institucions nacionals i internacionals.