Google per exportar

La sessió aixeca molta expectació, amb una setantena de persones inscrites

Redacció
30 de juny del 2010
576_1277914916Foto_sessi_Google
576_1277914916Foto_sessi_Google

Un moment de la sessió a la Cambra. Catpress

Una setantena de persones han assistit aquest matí a al Cambra en una jornada que s'ha centrat en les potencialitats de Google com a eina per incrementar les vendes a l'exterior d'una manera fàcil i econòmica. La sessió ha estat organitzada amb èxit per la Cambra i l'Institut Espanyol de Comerç Exterior (ICEX) i ha comptat amb la presència de Javier D. Lozano, professional certificat per Google. Durant la jornada s'han exposat els avantatges del màrqueting online a les empreses del territori que permet estalviar costos, un control total de la inversió, només es paga pels resultats i és una publicitat segmentada per producte/servei i país. 

Lozano ha explicat que les eines de Google ofereixen un alt i exhaustiu nivell d'informació per a la presa de decisions tant en organitzacions petites i autònoms, com en empreses mitjanes. Són fàcils d'usar i qualsevol persona amb coneixements digitals a nivell d'usuari es pot beneficiar de la informació generada. Són eines que permeten conèixer detalls de nous mercats que poden ser útils si tenim interès en possibles clients o representants del negoci. Es tracta de les eines Google AdWords, Google AdSense, Google Analytics o Google Insights. En l'actualitat, Google és l'empresa líder mundial en ingressos de publicitat per internet a través de les inversions que fan els anunciants a través de Google AdWords.

Javier D. Lozano ha recomanat a les empreses un anàlisi previ de totes les campanyes plantejades per tenir més possibilitats d'èxit. Conèixer el producte, seleccionar el país i escollir bé el públic final ajudarà a aconseguir bons resultats. La jornada s'ha tancat amb l'exposició de diferents casos pràctics que han tingut un llarg recorregut més enllà de l'Estat.