1 de 10
Judo

Més de 200 infants d'entre 6 i 12 anys participen a la Lliga Infantil de Judo de Manresa

Es va celebrar diumenge al Complex Esportiu Vell Congost

Escalfament a la Lliga Infantil de Judo de Manresa | E7
per Redacció, 20 de març de 2023 a les 14:51 |
Més de 200 infants d'entre 6 i 12 anys de poblacions del Bages, el Moianès, el Ripollès, Osona i Vallès Oriental van participar diumenge a la 34 Lliga Infantil de Judo que organitza Esport7 al Complex Esportiu Vell Congost de Manresa. Es tracta d'infants que fan judo als clubs Esport7, Club Judo Moià i Club Judo Ripoll, o en escoles on aquests tres clubs ofereixen l'activitat de judo com a extraescolar.

La competició, amb una clara intenció formativa, agrupa els infants per edat, pes i sexe, en lligues d'entre 3 i 7 participants, per tal que tots els participants facin uns quants combats i també que tots obtinguin medalla.


En total hi havia 41 grups diferents, que es van repartir en sis torns horaris i set zones de tatami muntades a la pista de bàsquet del Vell Congost.

Hi van col·laborar l'Ajuntament de Manresa, el Consell Esportiu del Bages, l'assessoria Ros Companys, el distribuïdor de roba esportiva Tagoya i l'empresa Aneto.

 

Participació