1 de 10
Paracaigudisme

L'aeròdrom de Sant Fruitós entra en un intent de rècord Guiness de paracaigudisme

Un grup de setze paracaigudistes exmembres de l'equip d'operacions especials de l'exèrcit nord-americà fa set salts en set dies i en set continents

Paracaigudistes del Triple 7 Jumpers a l'aeròdrom de Sant Fruitós | Saltamos
per Redacció, 13 de gener de 2023 a les 10:24 |
El centre de paracaigudisme de Sant Fruitós de Bages ha estat l'escenari aquest dijous de l'intent d'aconseguir un nou rècord Guiness de fer set salts en paracaigudes en set dies i en set continents diferents. L'aeròdrom de Sant Fruitós de Bages ha acollit amb èxit el salt d'un repte solidari que protagonitza un grup de setze paracaigudistes exmembres de l'equip d'operacions especials de l'exèrcit nord-americà.

Els detalls del repte


L'aventura de l'expedició Triple 7 Jumpers va començar dilluns amb el primer salt a l'Antàrtida, va continuar dimarts a Xile i dimecres van saltar als Estats Units. Després del salt d'aquest dijous a Sant Fruitós de Bages el grup té previst continuar a Egipte, Abu Dhabi, Austràlia amb l'objectiu de completar el repte amb un darrer salt als Estats Units. A Europa l'expedició ha escollit el centre de paracaigudisme de Barcelona per la seva proximitat amb l'aeroport.

El grup de paracaigudistes s'ha fixat com a objectiu aconseguir recaptar 7 milions d'euros que es destinaran a 1.400 beques per als fills i les parelles dels soldats nord-americans ferits de gravetat o morts en les operacions de l'exèrcit nord-americà. Els fons recaptats es donaran directament a l'associació Folds of Honor.

 

Participació