El CAP de Sant Fruitós millora el model d'atenció amb un nou model de coordinació

Potenciant dues figures claus: el personal d'administració i d'infermeria

Interior del CAP de Sant Fruitós de Bages
Interior del CAP de Sant Fruitós de Bages | AjSFB
Redacció
12 de juny del 2022
Actualitzat a les 21:23h
El Centre d'Atenció Primària de Sant Fruitós de Bages ha implementat un nou sistema per tal de millorar l'atenció i l'accessibilitat de la ciutadania en els diferents serveis que es presten, potenciant dues figures claus: el personal d'administració i d'infermeria.

A partir d'aquest mes de juny, les persones que contactin amb el personal d'administració del centre seran ateses per personal de gestió que els recollirà el motiu de la consulta i els redirigirà al personal d'infermeria que els sigui adscrit.

El paper de la infermeria esdevé clau en aquest nou sistema, ja que tenen les competències professionals necessàries per a poder resoldre bona part de les consultes que es realitzen.

En els darrers mesos s'han incorporat al centre santfruitosenc els professionals de medicina que estaven vacants i també s'ha ampliat l'equip amb una infermera més, una nutricionista i un referent de benestar emocional que ajudaran a donar el servei que la ciutadania es mereix.