Una furgoneta per un «Tik tok» de Sor Lucía

CaixaBank, amb el suport econòmic de la Fundació "la Caixa" i Sarsa Volkswagen, atenen la crida feta per la monja a la xarxa social en favor de la Fundació del Convent de Santa Clara

Jaume Massana i Sor Lucía Caram a dalt de la furgoneta
Jaume Massana i Sor Lucía Caram a dalt de la furgoneta | Pere Fontanals
Redacció
25 de gener del 2022
Actualitzat a les 18:27h
La Fundació "la Caixa", en col·laboració amb CaixaBank i CaixaBank Payments & Consumer, han contribuït amb un total de 30.000 euros perquè la Fundació del Convent de Santa Clara pugui disposar d’una furgoneta de nou places per al transport de persones sense recursos o en situació de vulnerabilitat per tal que puguin ser beneficiàries del programa de salut visual per a tothom, revisions odontològiques, i d’altres activitats socioeducatives i de lleure. El curiós d'aquesta donació és que la presidenta de la fundació, Sor Lucía Caram va fer la demanda a través del seu perfil de Tik tok, i les entitats la van contactar per fer-ho possible.

L'acció s'emmarca en el programa Fórmula Solidària, una iniciativa de CaixaBank, que canalitza fons de la Fundació "la Caixa" i els suma a les aportacions d'empreses i particulars amb l'objectiu d'ajudar al fet que les entitats socials disposin dels mitjans materials per continuar treballant en benefici de les persones i col·lectius més necessitats. 

La col·laboració realitzada a Manresa pertany a la modalitat Mobilitat Solidària, que pretén proporcionar vehicles sostenibles o adaptats a entitats socials que els precisen amb urgència. CaixaBank i CaixaBank Payments & Consumer han canalitzat una aportació de la Fundació "la Caixa" de 30.000 euros. 

Per la seva part, el concessionari Sarsa del grup Movento ha contribuït en la compra del vehicle. A més, els treballadors de Moventia, companyia a la qual pertany el Grup Movento, han ajudat a omplir la furgoneta d’aliments, que s’han entregat a Fundació del Convent de Santa Clara per al seu programa de repartiment d’aliments a famílies vulnerables. 

L'acte de lliurament, que ha tingut lloc aquest dimarts a les instal·lacions de Sarsa Volkswagen a Manresa, ha comptat amb l’assistència del director territorial Catalunya de CaixaBank, Jaume Masana, la directora de la Fundació, Sor Lucia Caram, el director comercial de CaixaBank Consumer & Payments, Manel Ble, el gerent de Sarsa Volkswagen, José Salgado, i la directora de Màrqueting de Moventia, Sandra Llunell