13
de gener
del
2022
Actualitzat
a la
13:33h
L'empresa manresana Deporvillage, especialitzada en venda de moda i accessoris esportius, va tancar l'any 2021 amb una facturació de 160 milions d'euros, xifra que suposa un increment del 40% respecte de l'any abans. De fet, durant el 2021, l'empresa va sumar més de 700.000 clients i ja n'acumula 2,5 milions a tot el món. Durant aquest any, l'empresa ha registrat més de 5.000 comandes diàries.
Per aquest 2022, Deporvillage calcula un increment de la xifra de negoci d'entre el 15 i el 20%. Al juny de l'any passat, el grup Iberian Sports Retail, integrat per la britànica JDSports, l'alacantina Sprinter i la portuguesa SportZone, va adquirir el 80% de la companyia manresana.
Per aquest 2022, Deporvillage calcula un increment de la xifra de negoci d'entre el 15 i el 20%. Al juny de l'any passat, el grup Iberian Sports Retail, integrat per la britànica JDSports, l'alacantina Sprinter i la portuguesa SportZone, va adquirir el 80% de la companyia manresana.