01
de març
del
2011
El grup municipal de Progrés lamenta que el president del Patronat de l’Hospital, l’alcalde Batalla, "hagi fet molt poc" per evitar la pèrdua de qualitat de determinants serveis i la marxa de bons professionals, així com del descontentament dels ciutadans.
Entre d’altres actuacions, Progrés demana l’obertura amb plena normalitat de la segona planta del centre, fer canvis en la direcció, potenciar i millorar el Servei d’Urgències i Soci sanitari, així com garantir les especialitats bàsiques des del mateix hospital.
Fa anys que Progrés demana canvis en l’organització i el funcionament de l’Hospital per tal de guanyar la confiança de tots els professionals i per donar un millor servei als ciutadans.
L’absència d’un clima laboral favorable i la falta de comunicació i transparència entre la Direcció i el personal genera un deteriorament del servei, malgrat la professionalitat dels treballadors, així ho afirma Progrés.
Progrés considera que els canvis en la direcció del centre han d’anar acompanyats d’un replantejament de les funcions del Patronat de l’Hospital. Tot això permetria la millora de la coordinació entre tots els agents sanitaris (Hospital, CAP, farmàcies, residències, ...), i de la resposta i gestió de les queixes i suggeriments dels ciutadans.
Segons Progrés, és necessari oferir un servei de qualitat que indubtablement ha de passar per una línea de treball que ha d’intentar retenir el bons professionals, fomentant una relació més humana, i més pròxima entre la Direcció de l’Hospital i els professionals que hi treballen, intensificant els programes de formació continuada i de relació professional amb altres centres hospitalaris.
Entre d’altres actuacions, Progrés demana l’obertura amb plena normalitat de la segona planta del centre, fer canvis en la direcció, potenciar i millorar el Servei d’Urgències i Soci sanitari, així com garantir les especialitats bàsiques des del mateix hospital.
Fa anys que Progrés demana canvis en l’organització i el funcionament de l’Hospital per tal de guanyar la confiança de tots els professionals i per donar un millor servei als ciutadans.
L’absència d’un clima laboral favorable i la falta de comunicació i transparència entre la Direcció i el personal genera un deteriorament del servei, malgrat la professionalitat dels treballadors, així ho afirma Progrés.
Progrés considera que els canvis en la direcció del centre han d’anar acompanyats d’un replantejament de les funcions del Patronat de l’Hospital. Tot això permetria la millora de la coordinació entre tots els agents sanitaris (Hospital, CAP, farmàcies, residències, ...), i de la resposta i gestió de les queixes i suggeriments dels ciutadans.
Segons Progrés, és necessari oferir un servei de qualitat que indubtablement ha de passar per una línea de treball que ha d’intentar retenir el bons professionals, fomentant una relació més humana, i més pròxima entre la Direcció de l’Hospital i els professionals que hi treballen, intensificant els programes de formació continuada i de relació professional amb altres centres hospitalaris.