Aquesta informació es va publicar originalment el 20 de juliol de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L’Ajuntament de Lleida ha presentat el nou ecosistema de Promoció Econòmica que regirà l’activitat municipal per contribuir en la
recuperació econòmica de la ciutat, un dels eixos prioritaris de l’equip de govern en el context de Covid-19.
El paer en cap,
Miquel Pueyo, amb el tinent d’alcalde i regidor d’àrea,
Paco Cerdà, impulsen aquesta aposta amb l'
objectiu de revertir en una millor sortida de la crisi.
L’alcalde assegura que l'executiu té la voluntat de convertir
la promoció econòmica en un línia de treball transversal per optimitzar les oportunitats de creixement i identificar les fortaleses, perquè es pugui donar un suport efectiu a les potencialitats del teixit empresarial, les primes i els emprenedors/es.
La Paeria fa aquest
canvi de model, ambiciós i complex, amb el suport del grup 6-G format per la Diputació de Lleida, les Cambres de Comerç de Lleida i Tàrrega, la Universitat de Lleida, la Generalitat i el mateix Ajuntament.
La nova Regidoria
està pensada i planificada per treballar per al bé comú i perquè sigui una eina útil i operativa, per construir una ciutat més justa, saludable, emprenedora i, alhora, alineada amb els Objectius del Desenvolupament Sostenible.
Cerdà apunta que s’està reforçant la regidoria “perquè
entenem que som un servei públic proper i de qualitat que movem la nostra acció a partir de quatre pilars: informació, formació, acompanyament i acció”. I ha destacat que “si bé és cert que ens encarem al teixit empresarial de la ciutat, sigui quina sigui la seva dimensió, també ho és que la nostra missió té repercussió directa en el conjunt de la societat”