museus

Els museus del Pirineu es reivindiquen amb una campanya d’espots publicitaris

La iniciativa 'Els museus del Pirineu són una altra història' comptarà amb un espot per cadascuna de les estacions de l'any per fer una crida a descobrir el territori

per Redacció , 6 d'abril de 2021 a les 11:50 |

La Xarxa de Museus i Equipaments Patrimonials de l'Alt Pirineu i Aran ha donat la benvinguda a la primavera i a les vacances de Setmana Santa amb la campanya Els museus del Pirineu són una altra història, inspirada en el cinema i la literatura, i amb la participació d'ambaixadors del territori. La campanya, de caràcter anual, estarà formada per una sèrie d'espots, un per cadascuna de les estacions de l'any, que serviran com a reclam per a visitar els equipaments del territori de la mà d'actors i creadors locals.


Coincidint amb l'arribada de la primavera i l'oferta dels equipaments durant les vacances, la Xarxa de Museus presenta també la seva nova pàgina web, que unifica totes les seves propostes. Per tal de donar-la a conèixer, la Xarxa ha fet públic un nou espot inspirat en un film d'Alfred Hitchcock, La finestra indiscreta, on hi participa l'actor pallarès Agustí Paüls, i hi col·labora l'Esperanceta de Casa Gassia de l’Ecomuseu d’Esterri d'Àneu.

Es tracta, doncs, del primer espot de l'any, que s'emmarca en la campanya de quatre peces audiovisuals, amb el lema Els museus del Pirineu són una altra història, signades pel poblatà Manel Dalmau. Cadascuna d'elles tindrà una sèrie de col·laboradors especials de tancament.

 

Participació