18
de setembre
del
2019
Actualitzat
a les
10:31h
L'alta velocitat "low-cost" entre Lleida i Barcelona no acaba de convèncer els passatgers. RENFE pretén que els trens AV City sigui l'alternativa barata als Avant i AVE, però les seves característiques són molt diferents.
Els combois són antics (similar als vells Alvia) i generen moltes vibracions. A aquests fets se li ha de sumar la poca freqüència (un tren al matí de Lleida a Barcelona i un a la nit de tornada) i la desaparició de la cafeteria, un servei que sí tenen els altres trens d'alta velocitat.
L'AV City costa entre 17 i 22 euros mentre que l'abonament rebaixa el trajecte a 12 euros. Aquests preus tampoc acaben de ser aprovats pels clients, que asseguren que hi ha poca diferència d'estalvi en relació amb els altres combois.
Els combois són antics (similar als vells Alvia) i generen moltes vibracions. A aquests fets se li ha de sumar la poca freqüència (un tren al matí de Lleida a Barcelona i un a la nit de tornada) i la desaparició de la cafeteria, un servei que sí tenen els altres trens d'alta velocitat.
L'AV City costa entre 17 i 22 euros mentre que l'abonament rebaixa el trajecte a 12 euros. Aquests preus tampoc acaben de ser aprovats pels clients, que asseguren que hi ha poca diferència d'estalvi en relació amb els altres combois.