La Paeria es fixa com a objectiu crear una marca que faci visible Lleida a nivell turístic

El regidor Paco Cerdà creu que la ciutat té potencialitats per vendre's millor

Redacció
18 de juliol del 2019
Actualitzat a les 10:07h
Paco Cerdà, regidor de Promoció Econòmica i Turisme
Paco Cerdà, regidor de Promoció Econòmica i Turisme | Paeria
La regidoria de Promoció Econòmica i Turisme s'ha marcat l'objectiu de crear una marca de la ciutat de Lleida per tal que es faci més visible arreu.

El regidor de l'àrea, Paco Cerdà, assegura que aquesta és una de les fites de la legislatura, alhora que destaca que la ciutat es pot vendre millor. En aquest sentit, Cerdà recorda que la marca "Ara Lleida" impulsada per la Diputació ha funcionat molt bé durant anys, i aquest model es podria prendre com a base per treballar en una nova marca per a la capital. Caldrà veure ara si aquesta proposta es basarà en un logo concret.

En aquest sentit, el tinent d'alcalde assegura que la ciutat ha rebut 17.500 visitants en el primer semestre del 2019, amb una despesa mitjana de 200 euros per persona.

Tot això es veuria afavorit pel fet que l’oferta hotelera i de restauració a la ciutat és “bona” i a preus “adequats”, va assegurar. L'Oficina de Turisme de Lleida ha tancat l’any amb un augment de visitants de l’1,5% respecte al mateix període de l’any anterior.