14
de maig
del
2019
Actualitzat
a les
10:28h
El cap de llista d'ERC, Miquel Pueyo, lamenta que "amb els anys que fa que se'n parla, encara no s'hagi fet el Pla de l'Estació, un projecte que dinamitzarà el comerç de proximitat de la zona i pot contribuir a renovar la Rambla de Ferran –també amb un pla de reforma pendent des de fa anys- i els carrers adjacents. És una oportunitat per trencar barreres entre les barris de Noguerola i Pardinyes." Ho ha explicat a l'eix comercial durant la presentació del programa de comerç i proximitat, acompanyat per Anna Costa, presidenta de l'Associació Slow Shop i número 10 de la candidatura.
L'alcaldable assegura que cal bastir un model de comerç urbà que vertebri i cohesioni socialment els barris, els faci segurs, integradors i sostenibles: "el comerç petit i mitjà fa xarxa, és a dir, representa més llum i més moviment de persones, en canvi, allà on ha desaparegut com a Anselm Clavé, Rambla de Ferran o Princep de Viana, baixa la vitalitat i fins i tot la seguretat." Així, proposa "estímuls fiscals perquè joves i emprenedors puguin animar-se a posar en marxa un comerç a determinats baixos en zones que han patit un procés de tancament de locals".
En referència als projectes comercials que ha potenciat l'alcalde en els últims anys, assegura que "Torre Salses és un model que als Estats Units i França està en declivi i, a més, haver de sortir amb el cotxe de la ciutat pot posar en perill el petit i mitjà comerç a Lleida."
L'alcaldable assegura que cal bastir un model de comerç urbà que vertebri i cohesioni socialment els barris, els faci segurs, integradors i sostenibles: "el comerç petit i mitjà fa xarxa, és a dir, representa més llum i més moviment de persones, en canvi, allà on ha desaparegut com a Anselm Clavé, Rambla de Ferran o Princep de Viana, baixa la vitalitat i fins i tot la seguretat." Així, proposa "estímuls fiscals perquè joves i emprenedors puguin animar-se a posar en marxa un comerç a determinats baixos en zones que han patit un procés de tancament de locals".
En referència als projectes comercials que ha potenciat l'alcalde en els últims anys, assegura que "Torre Salses és un model que als Estats Units i França està en declivi i, a més, haver de sortir amb el cotxe de la ciutat pot posar en perill el petit i mitjà comerç a Lleida."