04
d'abril
del
2019
Actualitzat
a les
14:47h
Una cervesa amb la cara de Pablo Casado i una gran bandera d'Espanya. És la darrera idea que ha tingut el PP per fer campanya electoral de cara a les eleccions del 28 d'abril. La Vicesecretaria d'estudis i programes de la formació, Andrea Levy, ha visitat aquest dimecres una empresa lleidatana de cervesa casolana, i ha aprofitat per defensar el petit comerç i els emprenedors.
La companyia ofereix la possibilitat de personalitzar les etiquetes de les ampolles de vidre, una ocasió que no han deixat escapar els populars, que han creat una "marca pròpia" amb la bandera d'Espanya, la cara del seu líder i el lema "Valor seguro".
El candidat del PP a Lleida, Dante Pérez, ha posat en valor la necessitat de tenir empreses que facin funcionar l'economia del país.
La companyia ofereix la possibilitat de personalitzar les etiquetes de les ampolles de vidre, una ocasió que no han deixat escapar els populars, que han creat una "marca pròpia" amb la bandera d'Espanya, la cara del seu líder i el lema "Valor seguro".
El candidat del PP a Lleida, Dante Pérez, ha posat en valor la necessitat de tenir empreses que facin funcionar l'economia del país.