El promotor del centre comercial de Torre Salses no descarta les petites botigues

L'espai es dirà "Go Shopping Lleida" i el gestiona la companyia Eurofund

Una recreació d'un espai comercial
Una recreació d'un espai comercial | Eurofund
23 de gener del 2019
Actualitzat a les 10:32h
La promotora Eurofund ja ha començat a comercialitzar la superfície de Torre Salses, el parc comercial que impulsa la Paeria i que tindrà un total de 40 locals. L'executiu local havia parlat sempre de mitjanes superfícies, però en el projecte que s'ha presentat no s'hi especifiquen mides i apareixen imatges de botigues petites, un fet que significaria un canvi en el plantejament de centre, que es dirà "Go Shopping Lleida".

L'empresa assegura que l'espai lleidatà combinarà mitjanes superfícies amb oci, restauració i comerços de "moda, llar i decoració", i preveu més de 2.400 places de pàrquing.

L'objectiu d'aquest parc és captar i retenir una àrea d'influència de més de 300.000 habitants a menys de 30 minuts amb cotxe, ja que actualment les destinacions comercials de referència més propers es troben a Barcelona, Saragossa o Andorra.

La companyia valora l'espai pel nombre de clients potencials que es poden captar i per ser una zona amb poca competència, per la qual cosa es creu que hi haurà gran èxit d'assistència. En aquest context, la Paeria va estimar que aquest centre tindria fins a vuit milions de visites, una xifra elevada que suposa doblar les que anualment té la Sagrada Família de Barcelona.