Agricultura

Asaja repartirà 15.000 peces de fruita dolça entre els visitants de la Fira de Sant Miquel de Lleida

La iniciativa està impulsada per l'associació d'empresaris agraris amb la col·laboració de Fira de Lleida

per Redacció , 25 de setembre de 2018 a les 11:07 |
Representants d'Asaja, de Fira Lleida i de la Paeria | ASAJA
Aquesta informació es va publicar originalment el 25 de setembre de 2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Asaja Lleida repartirà unes 15.000 peces de fruita entre els visitants de la 64a edició de la Fira Agrària de Sant Miquel i 33a d'Eurofruit, certàmens que tindran lloc del 27 al 30 de setembre a la capital del Segrià.

La iniciativa s'emmarca en la campanya de promoció de la fruita dolça "Un dels nostres tresors", promoguda per l'organització agrària en col·laboració amb Fira de Lleida. Així, tots els visitants rebran una bossa amb diferents varietats de fruita (pomes, peres i préssecs o nectarines) que podran recollir en els estands que s'instal·laran als accessos del recinte firal.


La campanya l'han presentada aquest dilluns Pere Roqué, president d'Asaja Lleida; Oriol Oró, director de Fira de Lleida, i Joan Queralt, regidor d'Hàbitat Rural i la Sostenibilitat de l'Ajuntament de Lleida.

L'objectiu principal de la campanya és promocionar i fer valdre el sector de la fruita dolça de Lleida. Per aquest motiu, les bosses aniran acompanyades d'un tríptic informatiu amb les principals xifres de producció de fruita d'os, poma i pera, segons ha explicat Roqué. A la vegada, s'ha realitzat un espot per donar a conèixer la campanya que es difondrà a través de les xarxes socials i mitjans locals el qual també pretén animar a visitar la pròxima edició de la Fira de Sant Miquel.


Roqué ha afirmat que "Fira de Lleida havia sigut el motor expositor de fruita dolça des dels seus inicis i en els darrers anys havia passat a segon pla degut a la transformació de les explotacions de la plana de Lleida". Per això, des de l'organització agrària volen posar en valor amb aquesta campanya la necessitat que la fruita "segueixi sent protagonista" a Sant Miquel.

 

Participació