telefonia

Una avaria de Movistar deixa la Vall Fosca sense telèfon ni Internet des de dissabte

L’Ajuntament de la Torre de Capdella lamenta no haver rebut resposta del servei tècnic i assegura que denunciarà aquesta situació

per Jordi Ubach Llorens, 17 de juliol de 2018 a les 18:16 |
Edifici de l'Ajuntament de la Torre de Capdella | Ajuntament
Aquesta informació es va publicar originalment el 17 de juliol de 2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Un total de 19 nuclis del municipi de la Torre de Capdella estan sense telèfon ni Internet des del passat dissabte a les 17 hores degut a una avaria de Movistar, segons ha denunciat l’Ajuntament de la Torre de Capdella. Segons expliquen fonts municipals, després de diversos intents del consistori i d’alguns veïns per contactar amb el servei tècnic de la companyia telefònica només han obtingut un número d’avaria.

L’Ajuntament lamenta que desconeix quan es resoldrà la situació i “ni tan sols si s’hi està treballant”. A part dels particulars que viuen a la vall, aquest tall en el servei també afecta un gran nombre de turistes, així com als serveis turístics que no poden agafar reserves o fer cobraments amb targeta de crèdit.


El consistori assumeix que l’avaria sigui més o menys complicada o més o menys difícil de resoldre, però no entén que no s’hagi pogut parlar amb cap servei tècnic per, com a mínim, aconseguir informació sobre l’avaria per tal de poder informar als veïns del municipi i altres afectats.

Davant d’aquests fets, l’Ajuntament de la Torre de Capdella ha anunciat que denunciarà aquesta situació als organismes oficials competents perquè prenguin les accions adients. Ara fa un mes, el consistori i alguns veïns ja es van quedar uns 10 dies sense telèfon.

 

 

Participació