30
de maig
del
2018
Actualitzat
a les
10:45h
El Congrés d'Economia i Empresa de Catalunya organitzat pel Col·legi d'Economistes de Catalunya (CEC) ha presentat aquest dimarts a Lleida, en la seva sessió final, un informe sobre el comerç en Internet de les cooperatives frutícoles catalanes que conclou que només un 15% té botiga online.
El director del Departament d'Administració d'empreses i Gestió Econòmica de Recursos Natural de la FDET de la Universitat de Lleida (UdL), Eduardo Cristóbal i la cap d'estudis del Grau en ADE i Turisme de la UdL Yolanda Montegut han presentat la ponència "Cooperativisme 2.0: Presència a Internet i grau de maduresa del comerç electrònic a les cooperatives de fruita catalana", i han assegurat que de les 60 cooperatives analitzades, el 48,3% disposa de web però només el 18% té botiga online, ha informat l'organització del congrés en un comunicat.
La majoria de les pàgines web ofereixen un bon nivell d'informació però un nivell mitjà-baix d'interactivitat, mentre que només les que tenen botiga online arriben al procés de maduresa.
El director del Departament d'Administració d'empreses i Gestió Econòmica de Recursos Natural de la FDET de la Universitat de Lleida (UdL), Eduardo Cristóbal i la cap d'estudis del Grau en ADE i Turisme de la UdL Yolanda Montegut han presentat la ponència "Cooperativisme 2.0: Presència a Internet i grau de maduresa del comerç electrònic a les cooperatives de fruita catalana", i han assegurat que de les 60 cooperatives analitzades, el 48,3% disposa de web però només el 18% té botiga online, ha informat l'organització del congrés en un comunicat.
La majoria de les pàgines web ofereixen un bon nivell d'informació però un nivell mitjà-baix d'interactivitat, mentre que només les que tenen botiga online arriben al procés de maduresa.