El palau de congressos «la Llotja» de Lleida estrena nou web i renova la seva imatge

L'equipament augmenta un 26% els assistents respecte a l'any anterior

Redacció
21 de maig del 2018
Actualitzat a la 13:11h
Imatge de la Llotja de Lleida
Imatge de la Llotja de Lleida | Arxiu
El palau de congressos "la Llotja" de Lleida ha estrenat nou web i ha renovat la seva imatge corporativa amb la creació d'un nou logotip que identifica l'equipament en tots els àmbits. El nou web destaca per ser molt més visual, ja que incorpora imatges dels principals atractius de la ciutat així com dels esdeveniments que s'hi celebren.

Així mateix, www.lallotjadelleida.com convida a fer una visita virtual de 360º i explica amb detall tots els espais, sales i serveis de què disposa l'equipament. D'altra banda, la Llotja ha convocat en el darrer any un total de 90.158 persones, que en 105 ocasions han respost a convocatòries congressuals, jornades, fires o presentacions de productes que s'ha han dut a terme.

Aquesta xifra representa un augment del 26% dels assistents respecte a l'any anterior, quan l'Ajuntament de Lleida, a través del Centre de Negocis i Convencions (CNC), SA, va assumir la gestió directa i pública de l'equipament.

Pel que fa a la gestió municipal de l'equipament, el tinent d'alcalde i regidor de Promoció de la Ciutat, Rafael Peris, ha destacat que "ha suposat la revitalització de l'equipament com a generador de turisme de negocis i convencions".

Així, aquest 2018 Lleida consolida la seva capacitat en convocatòries congressuals com han estat les noves edicions de Porciforum, Nutriforum, Encuentro Estatal de Ciudades Educadoras, els congressos d'AECOC o la SEEDO, o el de la Societat Catalana de Pneumologia i el de Nefrologia.