El diari «Segre» s'enfada amb TV3 pel debat sobre Puigdemont

El rotatiu mostra el seu malestar amb la televisió pública

| 17/04/2018 a les 10:15h
Arxivat a: Confidencial, Segre, entrevista, Carles Puigdemont, debat, TV3
Imatge del logo del diari Segre | ND
El diari Segre volia estar present en el debat entre periodistes que TV3 va organitzar després l'entrevista a Carles Puigdemont el passat diumenge. 

En un breu, el rotatiu carrega contra la cadena catalana per impulsar un espai televisiu amb els representants dels "principals diaris del país" que no va comptar amb cap mitjà de fora de Barcelona. En aquest sentit, des del diari es considera que s'havia d'haver convidat algun mitjà de Lleida, Girona o Tarragona.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge de la inauguració del carrer | ACN
01/01/1970
Substitueix el nom de carrer Duque de Ahumada després d'un procés de participació en què els veïns van poder votar entre cinc opcions diferents
Una parella amb una rosa | ACN
01/01/1970
La rosa groga pren protagonisme i d'entre els llibres més venuts s'apunta a títols de novel·la negra, sobre l'1-O o el conflicte amb l'art de Sixena
Salvador Bori, a la dreta de la imatge | ACN
01/01/1970
Salvador Bori ha negat que es convoqués un acte pels 2 mesos de l'empresonament dels Jordis i ha assegurat que era un míting d'ERC, JxCat i la CUP
Imatges del rescat, diumenge, de l’excursionista desaparegut | Bombers
01/01/1970
Els Bombers van buscar l’home durant la matinada de diumenge i el van localitzar al matí