14
de gener
del
2018
Actualitzat
a la
13:46h
El missatge d'una usuària de Twitter ho deixa ben clar: "Així millor, no?". La frase mostra la correcció que la usuària ha fet a una campanya contra la violència masclista que el govern espanyol va fer el 2012. El nou text canvia el missatge per complet i posa el focus en els agressors, en comptes de fer que la responsabilitat recaigui sobre les víctimes.
La frase original, escrita sobre la cara d'un nen, diu "Mama, fes-ho per nosaltres. Actua". Ara, amb l'acció de la usuària, la frase és "Papa, fes-ho per nosaltres. No maltractis". Un canvi de destinatari i de text que ha creat molt de rebombori a la xarxa, amb prop de 40.000 RT i 50.000 agradaments i amb opinions a favor i en contra.
La frase original, escrita sobre la cara d'un nen, diu "Mama, fes-ho per nosaltres. Actua". Ara, amb l'acció de la usuària, la frase és "Papa, fes-ho per nosaltres. No maltractis". Un canvi de destinatari i de text que ha creat molt de rebombori a la xarxa, amb prop de 40.000 RT i 50.000 agradaments i amb opinions a favor i en contra.
ASÍ MEJOR, NO? pic.twitter.com/cyJ7i22b4C
— [Stand By]