Referèndum

Àngel Ros diu que els milers de persones que criden la seva dimissió estan manipulats

L'alcalde de Lleida acusa el PDECat, ERC i la CUP d'orquestrar un linxament contra ell

Acusa els cupaires d'amagar-se rere un gegant per donar ordres de cridar contra ell

| 05/10/2017 a les 15:57h
Arxivat a: Política, partits, PDECat, ERC, CUP, dimissió, Àngel Ros
Àngel Ros
Àngel Ros | Adrià Costa
Aquesta notícia es va publicar originalment el 05/10/2017 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L'alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha acusat les forces sobiranistes de l'Ajuntament de Lleida d'orquestrar una campanya contra ell.

El Paer en cap creu que és víctima d'un "linxament" polític organitzat pel PDECat, ERC i la CUP que busquen treure rèdit en clau d'eleccions municipals, alhora que explica que va poder comprovar com els cupaires donaven ordres al raper Pablo Hasél per començar els crits contra ell durant el pregó de les Festes de Tardor. En aquest sentit, l'alcalde indica que els regidors de la CUP estaven amagats rere un gegant perquè no fossin vistos donant ordres.


Sobre la violència policial del passat diumenge, Ros ha assegurat que hi està en contra, encara que argumenta que no va assistir a la manifestació "perquè era a favor de la independència". En aquesta mobilització, en la qual hi van assistir unes 45.000 persones, es va cridar en diverses ocasions a favor de la seva dimissió, un clam que considera que està manipulat.

COMENTARIS

Obra de Dèu
Anònim, 05/10/2017 a les 17:21
+7
-0
Ostia, Ros. Sembla que baixis d'Arbeca (amb perdó pels arbequins i arbequines).
Se t'omplen els carrers de Lleida i encara no veus que són ciutadans que van per lliure ???.
Els partits que tu dius van ser més inteligents i van seguint on els porta la corrent popular... i tu et vas empenyar a anar en sentit contrari.
Encara no ho entens, Ros ???
LA CONSPIRACIO SEPARATA-ROJA-TERRORISTA
Anònim, 05/10/2017 a les 17:24
+3
-0
La conspiracio creix amb cada dia!
Tothom esta en contra del PP!
Golpistas por to' los laos, a mi la legion!
Ens tractes de rucs?
dimoniet, 05/10/2017 a les 19:58
+3
-0
Es a dir que segons la teva teoria del linxament, 45.000 lleidatans són rucs de collons i es deixen manipular per l'oposició en contra teva preparant el camí de les properes municipals.
Si donem per vàlida aquesta afirmació, i tenim en comte el cens de lleida, ho tens molt magre noi i si continues tracta'n de rucs als lleidatans pitjor.
Entre els teus socis del pacte contra natura, que vas fer per seguir a la poltrona que qualsevol dia et faran el llit i les cagades que vas fen dia rere dia, sembles el Rajoy, cada cop fas que hagi més lleidatans que volen que pleguis.
Quina pena Ros, quina pena!
Anònim, 05/10/2017 a les 22:31
+2
-0
Que feies el dia 1 al matí, sol, pasejant pel carrer major amb una periodista de una tele nacional, esperat que algú et fes un comentari sobre el referemdum per dir-li a la reportera... veus com acossen! El teu lloc era a protegir els lleidatans de la policía nacional i guardia civil. A L'EOI, a la caparrella, a benestar social... Quina pena, alcalde, quina pena.
Angel Ros, dimissió!
Anònim, 05/10/2017 a les 23:15
+2
-0
Ets patètic Ros, fas riure, t'has convertit en un bufonet de la polítca, en un titelleta, una veleta que ha perdut el nord. Estàs acabat, no hi ha res a fer. Has perdut els papers i com a molt d'aquí a dos anys perdràs l'alcaldia.
Sr. Ros, quina barra
Anònim, 06/10/2017 a les 13:06
+0
-0
A mi no em manipula ni la meva dona!!!!
Sento vergonya cada vegada que obra la boca.
Ara hem sembles un pobre home
Ex company i ex amic , 08/10/2017 a les 19:38
+0
-0
Fà uns 40 anys vaig tindre la sort de coneixet, compartir feina , inquietuts socials , nacionals i veinals,
sempre vaig dir als meus familiars i coneguts que eres una gran persona de gran valua tant en el camp laboral (el teu curriculum es clar), jo no vaig tindre la sort de puger anar a la Universitat, i sempre he dit que ets una de les persones que m'ha deixat petjada en el aspecte social,personal i de Pais.
Si Angel per tot el vas aportar a la meva persona , ara em dol veuret arrosegar te , per no sapiguer deixar la cadira , has canviat molt , no se quina força o interes et porta ha acabar lo que et resta de vida tant penosament , hi dir que els cridem Ros dimisió , estem manipulats, saps el que et passa , Tu saps be que la informàtica només hi ha ON i OFF, i tu has perdut el OFF i la dignitat , o ens vas enganyar . Potser no siras un home pobre , PERO ARA HEM SEMBLES UN POBRE HOME.