Ara ve Nadal...

"Seria espectacular que algun dia no poguéssim veure cap tipus de micromasclisme o masclisme en si als anuncis com a idees induïdes en la societat"

per Kevin Domínguez, 25 de desembre de 2016 a les 12:42 |
Regals al peu de l'arbre | Arxiu
Aquesta informació es va publicar originalment el 25 de desembre de 2016 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Pot ser el que llegiu a continuació pugui semblar-vos una obvietat, però, tot i ser-ho encara no he trobat ningú que tanqui la televisió quan veu un anunci d'una nena utilitzant una fregona o un cotxet de nadons. És en ple segle XXI utilitzar el cos de la dona, la millor manera de fer publicitat per a què la societat pugui assolir els nivells ideals d'igualtat?
 

Al meu pensar, trobo que no és la millor manera però bé, ja hi haurà algun personatge masclista i alhora hiperventilat que em voldrà prendre la raó i tractarà aquest greu problema com una senzilla operació de diners, la qual només sol ocórrer per Nadal perquè des de les companyies "creuen que les nenes des de petites volen tenir cuines i els nens des de petits camions i cotxes de joguina". Seria espectacular que algun dia no poguéssim veure cap tipus de micromasclisme o masclisme en si als anuncis com a idees induïdes en la societat. Aquests fets ocorren dia rere dia als anuncis, als programes de televisió i ràdio i fins i tot als catàlegs de joguines de qualsevol botiga del vostre barri sigui l'època que sigui.
 

Així doncs, davant d'aquest afany que alguns tenen d'eternitzar aquesta societat de rols i estereotips patriarcals, cal continuar en lluita ja sigues home o dona. Tu mateix, essent lliure de pensar el que creguis, intenta pensar en el futur, perquè serà la nostra actuació i les nostres formes i les nostres ganes de lluitar o no per millorar-ho qui determinarà com serà la societat del demà. Ara que podem, hem de creure en la igualtat i reflectir-la al carrer amb campanyes com les que estem fent les JERC amb lemes com "#NoRegalisSexisme!" És el moment de creure que podem fer-ho, és ara quan es fa imprescindible i necessari no defallir i seguir amb la lluita incansable per trencar els ESTEREOTIPS. La lluita és ara, i durant tot l'any!

 

Participació