Mollerussa presenta la seva marca

El conforma la 'M' del nom de la ciutat i ha estat creat per dissenyadors locals amb el suport musical del productor Marc Marzenit

L'alcalde de Mollerussa ha presentat la marca del municipi
L'alcalde de Mollerussa ha presentat la marca del municipi | ACN
ACN
07 de setembre del 2016
Actualitzat a les 14:14h
Mollerussa compta des d'aquest dimecres amb un logotip identificatiu que serà a partir d'ara la marca que identificarà la ciutat en diferents aspectes i formats. Es tracta de la 'M' inicial del nom de la ciutat però que al damunt hi té un claudàtor que simbolitza la forma del dintell que hi ha al capdamunt de la capella de Sant Isidori (s. XVI), patró del municipi.

El disseny ha anat a càrrec de l'estudi Depastademoniato, dirigit pel mollerussenc Xavi Brufau i el projecte compta amb el suport musical del productor internacional Marc Marzenit, també mollerussenc, que ha creat músiques per acompanyar el logotip en els seus formats digitals que apareixeran a partir d'ara a les webs de l'Ajuntament, el Teatre L'Amistat, la Piscina Coberta i la Biblioteca Jaume Vila.

L'alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, ha explicat que l'objectiu del logotip és el de renovar la ''imatge corporativa'' del municipi amb ''nous elements comunicatius i d'avantguarda''. D'aquesta manera, està previst renovar progressivament les quatre webs municipals amb els elements que pengen d'aquest nou logotip cerat per Depastademoniato, que també ha pensat diferents símbols per identificar tant l'Ajuntament, com el teatre, la piscina i la biblioteca.

Brufau ha explicat que la idea del logotip els va sorgir observant la porta d'accés a la capella de Sant Isidori i més concretament la forma del dintell que hi ha al damunt. Aleshores els va recordar la forma d'un claudàtor i van imaginar que la porta tenia forma de ''M'' de manera que el conjunt vol simbolitzar ''la porta d'accés '' al municipi.

Pel que fa als equipaments municipals, Brufau ha explicat que per l'Ajuntament han utilitzat la forma de les arcades dels porxos; pel Teatre l'Amistat, els vidres de la façana; per la Biblioteca Pública, les columnes de l'edifici; i per la piscina municipal, els topalls de les finestres de la façana.

Tot plegat serveix de base per configurar les noves webs municipals i és en aquest punt que el projecte compta amb la participació del productor musical i dj, Marc Marzenit, que ha creat músiques específiques per cada equipament en funció de les seves característiques. A més a més, ha posat el colofó final al seu treball amb una sintonia que engloba totes les músiques i que acompanya un vídeo amb imatges de tots els equipaments.

Està previst que a principis d'any totes les webs corporatives de l'Ajuntament ja estiguin renovades i incorporin tots aquests nous elements que han estat presentats aquest dimecres en roda de premsa a l'escenari del Teatre l'Amistat.