L'empresa lleidatana Pastoret preveu augmentar la facturació un 22% aquest any

La firma vol consolidar el seu mercat exterior a Itàlia i Dubai

Redacció
24 d'abril del 2016
Actualitzat a les 11:48h
Xavier Pont, fundador de la companyia
Xavier Pont, fundador de la companyia | Europa Press
El fabricant de productes lactis Pastoret preveu augmentar un 22% el seu volum de negoci enguany fins arribar als 16,5 milions. Actualment, l’empresa destina el 8% de les vendes a exportacions i es marca com a objectius consolidar els mercats on està present, entre els quals hi ha Suïssa, Àustria, Dinamarca República Txeca, Suècia, Finlàndia, Bèlgica, Alemanya o la Xina, i acaba d’obrir nous mercats com Itàlia i Dubai recentment.
 
L’empresa de Sant Guim de Freixenet (Lleida) forma part del clúster Gourmet Catalunya i compta amb el suport d’ACCIÓ a través del programa Catalunya Clústers, que busca promoure les dinàmiques de clúster per a la millora de la competitivitat de les empreses.
 
Pastoret participarà a partir de demà en l’edició d’Alimentària 2016, que tindrà lloc al recinte Fira de Gran Via de Barcelona fins al 28 d’abril, on presentarà l’ampliació de la seva gamma de iogurts 0% matèria grassa i dos nous sabors de la varietat Caprichos de Yoghourt.

Un procés d'internacionalització iniciat el 2013
 
L’empresa catalana va iniciar el seu procés d’internacionalització l’any 2013. Xavier Pont, fundador i director general de Pastoret, destaca que la Fira Alimentària "és una de les plataformes que més ajuda a fer negocis, ja que són uns dies en que es concentren molts compradors en un mateix espai i això suposa una aproximació més directa a possibles nous mercats".