08
de març
del
2016
Actualitzat
a les
2:13h
Segons l’estudi "Moda i estils de vida" elaborat per la consultora Kantar Worldpanel existeixen set tipologies de consumidors. Per definir la segmentació s’han basat en els hàbits de compra i els estils de vida dels residents espanyols més enllà de la seva edat.
Smart chic blocaire. Grans entesos en moda i tendències, gasten una mitjana de 775 euros a l’any amb roba. Solen realitzar les compres a internet o a la botiga convencional i apliquen els seus coneixements de moda i tendències a l’hora de comprar.
Anti-aging. Es caracteritzen per no tenir responsabilitats familiars i disposen de més temps cuidar-se, llegir revistes de moda i bellesa.
Time savers. Els interessa la moda. Busquen mantenir-se joves cuidant l’alimentació i la seva aparença. Amb responsabilitats familiars, disposen de poc temps per cuidar-se però estan al dia de les noves tendències sobre moda mitjançant internet.
Marquista convencional. No arrisquen, mantenen un estil clàssic i fidel a les marques i botigues de tota la vida.
Health & sport. Viuen obsessionats amb la salut i la dieta i porten un estil de vida esportiu.
Mobile innovation. Prioritzen la tecnologia per damunt de tot i només compren roba si és estrictament necessari.
Price Controller. A causa de la seva situació econòmica, es veuen obligats a comprar només en llocs on els preus són més reduïts.
L'Ester Terés és experta en màrqueting i comunicació, segueix-la a twitter.
Smart chic blocaire. Grans entesos en moda i tendències, gasten una mitjana de 775 euros a l’any amb roba. Solen realitzar les compres a internet o a la botiga convencional i apliquen els seus coneixements de moda i tendències a l’hora de comprar.
Anti-aging. Es caracteritzen per no tenir responsabilitats familiars i disposen de més temps cuidar-se, llegir revistes de moda i bellesa.
Time savers. Els interessa la moda. Busquen mantenir-se joves cuidant l’alimentació i la seva aparença. Amb responsabilitats familiars, disposen de poc temps per cuidar-se però estan al dia de les noves tendències sobre moda mitjançant internet.
Marquista convencional. No arrisquen, mantenen un estil clàssic i fidel a les marques i botigues de tota la vida.
Health & sport. Viuen obsessionats amb la salut i la dieta i porten un estil de vida esportiu.
Mobile innovation. Prioritzen la tecnologia per damunt de tot i només compren roba si és estrictament necessari.
Price Controller. A causa de la seva situació econòmica, es veuen obligats a comprar només en llocs on els preus són més reduïts.
L'Ester Terés és experta en màrqueting i comunicació, segueix-la a twitter.