09
de desembre
del
2022
Actualitzat
a les
12:32h
Aquest divendres s'han posat en marxa els trens cada cinc minuts d'FGC de la línia Barcelona-Vallès en hora punta, i cada dos minuts i mig des de Sant Cugat. Les valoracions dels usuaris han estat majoritàriament positives, destacant que els trens no anaven tan saturats i podien seure. D'altres, però -especialment els que han fet el trajecte des de Terrassa fins a arribar a Barcelona, o a l'inrevés, passant per Sant Cugat- s'han queixat que el recorregut és més llarg perquè ara els vehicles paren a totes les estacions -a partir d'avui, els trens S1 i S2 cobreixen el servei i parades de les anteriors línies S5, S6 i S7.
En Jordi Muntané agafa l'S1 cada matí a Vallparadís Universitat per anar a treballar a Barcelona, i baixa a Muntaner. Ha celebrat que aquest matí ha pogut seure sense problemes, amb el tren de les 7.10 hores, i ha destacat que a Terrassa Rambla també ha pogut seure gent, quan normalment ja va ple.
En Jordi ha comentat, però, que ha trigat dos minuts més a completar el trajecte que habitualment. "El volum de gent més gran es concentra a Terrassa Rambla, Rubí i Sant Cugat i, en canvi, a les noves parades, com Bonanova o Tres Torres, no ha pujat gairebé ningú. Abans tenies l'opció dels semidirectes, que t'estalviaven temps", expressa. El terrassenc puja amb bicicleta al tren, per la qual cosa es situa al primer vagó, habituat per bicicletes, cotxets i patinets. "He notat que també hi ha més lloc en aquest vagó. Serà molt útil perquè sempre s'emplenava".
Les xarxes també han notat les crítiques cap a l'augment de temps per fer el mateix recorregut en la línia del Vallès-Barcelona. L'usuari Marc Aparicio ha reivindicat que triga cinc minuts més a fer el mateix trajecte, i l'usuari @Goorsic ha demanat més trens directes, des de Sant Cugat a Terrassa i a Sabadell, per agilitzar el recorregut.
En Jordi Muntané agafa l'S1 cada matí a Vallparadís Universitat per anar a treballar a Barcelona, i baixa a Muntaner. Ha celebrat que aquest matí ha pogut seure sense problemes, amb el tren de les 7.10 hores, i ha destacat que a Terrassa Rambla també ha pogut seure gent, quan normalment ja va ple.
En Jordi ha comentat, però, que ha trigat dos minuts més a completar el trajecte que habitualment. "El volum de gent més gran es concentra a Terrassa Rambla, Rubí i Sant Cugat i, en canvi, a les noves parades, com Bonanova o Tres Torres, no ha pujat gairebé ningú. Abans tenies l'opció dels semidirectes, que t'estalviaven temps", expressa. El terrassenc puja amb bicicleta al tren, per la qual cosa es situa al primer vagó, habituat per bicicletes, cotxets i patinets. "He notat que també hi ha més lloc en aquest vagó. Serà molt útil perquè sempre s'emplenava".
Les xarxes també han notat les crítiques cap a l'augment de temps per fer el mateix recorregut en la línia del Vallès-Barcelona. L'usuari Marc Aparicio ha reivindicat que triga cinc minuts més a fer el mateix trajecte, i l'usuari @Goorsic ha demanat més trens directes, des de Sant Cugat a Terrassa i a Sabadell, per agilitzar el recorregut.
Potser ha augmentat la frecuencia en hora punta, pero ha augmentat el temps d’espera fora d’aquest horari i no només això, sino que el viatge dura 5 minuts mes a la linia del vallés
— Marc Aparicio (@Markazibi23) December 9, 2022
Fiqueu trens directes a Sant Cugat - Terrassa i Sant Cugat - Sabadell si el que voleu es que la gent es reparteixi entre trens i arribin més ràpid jfc
—