20
de juny
del
2022
Actualitzat
a les
21:05h
El comentari de valoració d'un usuari a un establiment de pollastres de Terrassa ha aixecat, de nou, la polèmica sobre l'ús del català. Tal com explica en una piulada, l'usuari va deixar un comentari al perfil de l'establiment on denunciava que el quiosk per fer la comanda no donava l'opció per canviar d'idioma al català.
Els establiments no sempre contesten a les ressenyes dels clients però en aquest cas sí que ho han fet i expressen que no tenen l'obligació de fer servir el català i suggereix a l'usuari que "pot aprendre a parlar espanyol".
Han estat molts els usuaris que s'han fet ressò de la situació i han fet comentaris denunciant la inadmissibilitat dels fets i, fins i tot, des del perfil de Consum de la Generalitat de Catalunya han adjuntat el formulari de denúncia.
Els establiments no sempre contesten a les ressenyes dels clients però en aquest cas sí que ho han fet i expressen que no tenen l'obligació de fer servir el català i suggereix a l'usuari que "pot aprendre a parlar espanyol".
Han estat molts els usuaris que s'han fet ressò de la situació i han fet comentaris denunciant la inadmissibilitat dels fets i, fins i tot, des del perfil de Consum de la Generalitat de Catalunya han adjuntat el formulari de denúncia.
Abans d'ahir vaig comprar pollastre a un nou local de @KFC_ES , a Terrassa. Es veu que la meva ressenya no els ha agradat gaire @llenguacat@mantincelcatala#saliatunpollastrepic.twitter.com/auKSDyLWIG
— Ra1mOn ?UD (@Crusty_42) June 20, 2022