07
d'abril
del
2022
Actualitzat
a les
18:58h
Terrassa ja compta amb una nova imatge turística. Les voltes característiques del patrimoni industrial, ben present a la ciutat, són les protagonistes d'aquesta nova marca. En total, set voltes que representen els set districtes de Terrassa, segons la seva mida. I un color identificatiu, el color terrós del totxo.
Aquesta acció s'emmarca dins del Pla de Màrqueting Turístic, aprovat l'any passat i que té per objectiu consolidar la ciutat com una destinació de referència. El lema s'aplicarà als diferents àmbits de la ciutat: turisme, gastronòmica, Fira Modernista, etc. T'agrada la nova imatge? Vota l'enquesta de LaTorre.
Aquesta acció s'emmarca dins del Pla de Màrqueting Turístic, aprovat l'any passat i que té per objectiu consolidar la ciutat com una destinació de referència. El lema s'aplicarà als diferents àmbits de la ciutat: turisme, gastronòmica, Fira Modernista, etc. T'agrada la nova imatge? Vota l'enquesta de LaTorre.