L'Ajuntament i la Cambra de Terrassa uneixen esforços en favor del teixit socioeconòmic

Han posat sobre la taula temes com el comerç, l'ocupació o la transformació digital

Reunió entre la Cambra i l'Ajuntament de Terrassa.
Reunió entre la Cambra i l'Ajuntament de Terrassa. | Cedida
A.M
09 de febrer del 2022
Actualitzat a les 11:55h
L'Ajuntament i la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa s'han reunit recentment per treballar conjuntament la promoció econòmica i del teixit socioeconòmic de la ciutat. Hi van assistir la tinenta d’alcalde de l’àrea de Promoció Econòmica i Projecció de la ciutat, Núria Marín, la tinenta d’alcalde de l’àrea de Territori i Sostenibilitat, Lluïsa Melgares, el president de la Cambra, Ramon Talamàs, o el director gerent, Josep Prats, entre d'altres. 

Durant la trobada es van tractar ar els diferents temes com ara el Digital Impulse Hub, una iniciativa de col·laboració publicoprivada per al foment de la transformació digital, la digitalització de la indústria i el comerç, les administracions, la formació, el creixement de les start-up digitals, la innovació i la competitivitat internacional de les pimes. A més a més, té la voluntat de ser escollit dins del Digital Europe Programme, finançat per la Unió Europea i l’estat espanyol, en aquest cas, a través de fons europeus Next Generation.  

Un altre dels temes que es va posar sobre la taula va ser el projecte de remodelació de les instal·lacions de la Cambra de Terrassa, situada al carrer Blasco de Garay. Anomenat, Cambra Business & Working vol promoure l’obertura de l’entitat, afavorint espais de co-working, el creixement de projectes de base tecnològica i digital i promoure la promoció de l’activitat socioeconòmica de la demarcació. 

En matèria del sector del comerç, durant la trobada, la Cambra va mostrar el seu interès per conèixer els treballs preliminars de projecció d’un possible APEU a la ciutat de Terrassa i ha mostrat la seva predisposició per participar-hi activament. D’altra banda, des de la Cambra s’ha plantejat la potencialitat de les campanyes de promoció del comerç, com ara de compra incentivada, que han estat molt efectives en aquelles poblacions que les han gestionat .