26
d'octubre
del
2021
Actualitzat
a les
11:10h
L'any 2024 les Rodalies de Lleida passaran a mans de la Generalitat de Catalunya. Des d'ERCTerrassa demanen el traspàs complert i l'execució de la inversió pendent en el sistema ferroviari com a solució indispensable per un transport públic digne. Els republicans han presentat una proposta de resolució -amb el suport de Tot per Terrassa- pel pròxim ple municipal, que se celebra aquest divendres 29 d'octubre.
El portaveu de la formació al govern local, Isaac Albert, expressa que "les dades de desinversió i mal funcionament són aclaparadores. I qualsevol persona que utilitzi Renfe a Terrassa ho sap". Pels republicans, l'infrafinançament en les infraestructures de la línia ferroviària del Vallès i el mal funcionament de Renfe a Terrassa i arreu del territori no són cap novetat.
"La situació viscuda aquest setembre i octubre -amb les vagues de maquinistes- ha suposat un nou cop a la desconfiança dels usuaris en Renfe i això, al final, acaba traduït amb més gent desplaçant-se amb cotxe per un servei que no respon". És per això que des d'ERC es vol un front comú per demanar el traspàs.
A més a més, el republicà ha mencionat també la demanda històrica del tram tarifari de dues zones per Terrassa i ha criticat que "se'ns parla des de fa massa de l'arribada de la T-mobilitat. El 2022 ha de ser l'any on a Terrassa puguem agafar el tren finalment amb una tarifa justa”, ha conclòs.
El portaveu de la formació al govern local, Isaac Albert, expressa que "les dades de desinversió i mal funcionament són aclaparadores. I qualsevol persona que utilitzi Renfe a Terrassa ho sap". Pels republicans, l'infrafinançament en les infraestructures de la línia ferroviària del Vallès i el mal funcionament de Renfe a Terrassa i arreu del territori no són cap novetat.
"La situació viscuda aquest setembre i octubre -amb les vagues de maquinistes- ha suposat un nou cop a la desconfiança dels usuaris en Renfe i això, al final, acaba traduït amb més gent desplaçant-se amb cotxe per un servei que no respon". És per això que des d'ERC es vol un front comú per demanar el traspàs.
A més a més, el republicà ha mencionat també la demanda històrica del tram tarifari de dues zones per Terrassa i ha criticat que "se'ns parla des de fa massa de l'arribada de la T-mobilitat. El 2022 ha de ser l'any on a Terrassa puguem agafar el tren finalment amb una tarifa justa”, ha conclòs.