L'Ajuntament de Terrassa elimina totalment les notificacions en paper

Des de l'1 de desembre les notificacions referents a tributs i altres ingressos de les persones jurídiques es reben només per via electrònica

Redacció
02 de desembre del 2020
Actualitzat el 17 de desembre a les 14:39h
L'Ajuntament de Terrassa tanca la transició cap al model de notificació electrònica, que es va iniciar al juliol, amb l'eliminació de les notificacions en paper. Des de l'1 de desembre, les persones que estiguin obligades a rebre les notificacions de l'Administració per canals digitals, especialment les persones jurídiques, les rebran només de manera electrònica.

S'eliminen totes les comunicacions en paper relatives a pagaments de tributs i altres ingressos de dret públic, com ara multes. L'Ajuntament utilitzarà el sistema e-NOTUM i els avisos s'enviaran a l'espai propi de cada persona a la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Terrassa: "la meva carpeta". A dins s'hi troben totes les comunicacions de l'Administració.

Les persones que encara no tinguin accés a la Seu Electrònica han d'aconseguir la Identificació Digital amb l'Idcat Mòbil. Un cop identificat, no només es poden consultar les notificacions, sinó que es pot fer qualsevol tràmit amb l'Ajuntament sense haver-se de desplaçar.