Aquesta informació es va publicar originalment el 25 de novembre de 2020 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El 25 de novembre se celebra el Dia Mundial per l'erradicació de la violència envers les dones. Com cada any, Terrassa ha acollit actes per a commemorar-lo
. A banda de la marxa de torxes en la jornada de vigília, el Raval de Montserrat ha estat l'escenari escollit per a celebrar la cerimònia oficial, que després ha passat a l'àmbit telemàtic.
Hi han participat membres dels cinc grups municipals presents al Ple, encapçalats per l'alcalde de Terrassa. S'ha celebrat un minut de silenci per les víctimes de la violència masclista, en un format auster -s'havia demanat a la ciutadania no assistir-hi i fer-lo en privat-, i marcat per les restriccions anti-Covid. Una trentena de persones han acompanyat als representants polítics egarencs.
Tot seguit, s'ha llegit un manifest a través d'una concentració virtual en què han participat set dones, representants dels set districtes de la ciutat, membres de la Comissió 8 de Març. El vídeo s'ha difós per xarxes socials i pel canal de Youtube de l'Ajuntament a partir del minut de silenci.
Per escoltar-lo, clica en aquest enllaç.