05
de novembre
del
2020
Actualitzat
a les
17:06h
La prova pilot de la línia d'autobusos de Terrassa L12 Flex continuarà fins a finals d'any. Així ho ha decidit l'ajuntament, ja que la pandèmia ha incidit directament en la mobilitat i no ha passat prou temps per evaluar el servei, que en principi havia de finalitzar a l'octubre.
La línia d'autobusos L12 Flex és un servei de bus amb dos horaris, un fix i l'altre sota demanda. El recorregut s'inicia a Can Palet i arriba al centre de la ciutat. Fins a dia d'avui les xifres d'usuaris són elevades: 214 persones registrades el passat octubre. Per sol·licitar el servei has de registrar-te per telèfon o bé per l'app ne-mi, que és l'opció que escullen la majoria de nous usuaris. Es tracta d'un servei sota demanda molt flexible, ja que et permet fer la reserva amb 15 minuts d'antelació o fins i tot quan el bus ja està en marxa, sempre i quan no hagi passat per la parada que seleccionis.
Una altra de les avantatges del servei sota demanda és que s'eviten els viatges en buit. És a dir, l'autobús no fa viatges sense cap passatger a l'interior. En l'últim mes, la L12 Flex ha evitat que un 11% de les expedicions es fessin amb el vehicle buit, el que suposa un estalvi important i una millora del servei.
La línia d'autobusos L12 Flex és un servei de bus amb dos horaris, un fix i l'altre sota demanda. El recorregut s'inicia a Can Palet i arriba al centre de la ciutat. Fins a dia d'avui les xifres d'usuaris són elevades: 214 persones registrades el passat octubre. Per sol·licitar el servei has de registrar-te per telèfon o bé per l'app ne-mi, que és l'opció que escullen la majoria de nous usuaris. Es tracta d'un servei sota demanda molt flexible, ja que et permet fer la reserva amb 15 minuts d'antelació o fins i tot quan el bus ja està en marxa, sempre i quan no hagi passat per la parada que seleccionis.
Una altra de les avantatges del servei sota demanda és que s'eviten els viatges en buit. És a dir, l'autobús no fa viatges sense cap passatger a l'interior. En l'últim mes, la L12 Flex ha evitat que un 11% de les expedicions es fessin amb el vehicle buit, el que suposa un estalvi important i una millora del servei.